کل اخبار 28731 اخبار امروز : 0
  • افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 - April - 2024
  • ساعت :

    آرشیو مطالب اسرار خانه داری | صافی نیوز

    ۲ راه آسان برای خنک تر کردن خانه
    جمعه, 24 تیر 1401

    ۲ راه آسان برای خنک تر کردن خانه

    صافی نیوز / موج گرمای اخیر که در حال حاضر در بسیاری از نیم‌کره شمالی وجود دارد، مشکلات زیادی را در مورد خواب ایجاد کرده است.

    راهکارهایی برای خنک‌تر شدن کولر در فصل تابستان
    چهارشنبه, 15 تیر 1401

    راهکارهایی برای خنک‌تر شدن کولر در فصل تابستان

    صافی نیوز / تعویض پوشال می‌تواند تأثیر بسیاری در عملکرد کولرهای آبی داشته باشد. متأسفانه بعضی‌ها پوشال‌های کولرشان را چندین سال تعویض نمی‌کنند که این مسئله علاوه بر کاهش بازدهی کولر باعث ورود گرد و خاک به خانه هم می‌شود.

    جمعه, 13 اردیبهشت 1398

    ۱۰ نوع از بهترین گیاهان که به نور کم نیازمندند

    همه گیاهان داخل خانه را دوست دارند. گیاهان می توانند یک فضای زیبا، روشن و سبز را در محیط خانه ایجاد کنند. گیاهان موجود در خانه می توانند هوای داخلی را تصفیه کنند، احساس شادی، الهام و سلامتی را برایمان ارتقاء دهند و ما را با طبیعت پیوند بدهند. با این حال،هر کس یک گیاه […]

    چگونگی حل مشکلات گیاهان معمولی در محیط داخلی

    ما عاشق گیاهان هستیم. گیاهان عالی به نظر می رسند، آنها کیفیت هوا را بهبود می بخشند، سلامتی ما را افزایش می دهند و برای محیط زیست عالی هستند. به نظر می رسد که نگه داشتن یک مجموعه ای از گیاهان در داخل خانه، توسط ما کار چندان آسانی نیست. کلید موفقیت باغبانی در محیط […]

    چهارشنبه, 8 اسفند 1397

    آیا خانم‌ ها می‌دانند که خانه تکانی نوروز ۹۸ سرطان زاست؟

    صافی - خانه تکانی نوروز ۹۸ برای بسیاری از ایرانی‌ها شروع شده و حالا بسیاری از مردان و زنان ایرانی محکم و استوار در حال پافشاری روی فرش منزلشان هستند تا چرک و کثیفی‌های آن را از بین ببرند! طبیعتا بسیاری از وسایل منزل باید تمیز شوند و در این بین نقش مردان بسیار پر رنگ‌تر شده و عملا بسیاری از فعالیت‌های خانه تکانی نوروز ۹۸ بر عهده مردان است!

    چهارشنبه, 1 اسفند 1397

    پیشنهادات ویژه برای خانه تکانی و دکوراسیون ویژه نوروز ۹۸

    صافی - با نزدیک شدن سال نو، برخی از مردم به فکر تغییر دکوراسیون منزل هستند. در واقع دکوراسیون خانه یکی از مهم‌ترین ارکان در خانه شما است. شما می‌توانید با ایجاد طرح‌های قدیمی، حال و هوای قدیمی را به خانه بیاورید یا با طرح‌های مدرن و به‌روز از زندگی در خانه و کنار خانواده لذت ببرید.

    برو بالا