کل اخبار 28694 اخبار امروز : 0
  • افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 - March - 2024
  • ساعت :

    آرشیو مطالب دنیای مد | صافی نیوز

    ویژگی های خارق العاده‌ی عینک مخصوص «ری بن»
    شنبه, 25 تیر 1401

    ویژگی های خارق العاده‌ی عینک مخصوص «ری بن»

    صافی نیوز / عینک هوشمند Ray-Ban Stories کمپانی متا به زودی به کاربران اجازه می‌دهد بدون لمس گوشی تماس تلفنی بگیرند یا در واتساپ پیام‌ ارسال کنند!

    دوشنبه, 29 بهمن 1397

    عطرهایی که می‌توانید در نوروز ۹۸ خودتان درست کنید!

    صافی - بسیاری از ما در نوروز خانه‌های خود را برای سال نو آماده می‌کنیم. این تغییرات در خانه می‌تواند شامل همه‌چیز باشد، مانند دکوراسیون، تمیزکاری و رنگ‌‌آمیزی. اما ما در این مطلب دستورالعمل‌هایی برای درست کردن بوی خوش و عطرهای ویژه نوروز ۹۸ پیدا کرده‌ایم، که در ادامه با نحوه ساخت آن‌ها آشنا می‌شوید.

    شنبه, 20 بهمن 1397

    رنگ های صنعتی خطرناک در فرآورده های آرایشی تقلبی

    صافی - مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با تاکید بر خطر استفاده از محصولات قاچاق و تقلبی گفت: در این محصولات از رنگ‌های صنعتی خطرناک و نگهدارنده‌های غیرمجاز استفاده می‌شود که سرطانزایی آن‌ها اثبات شده است.

    پنج‌شنبه, 18 بهمن 1397

    کیف‌ های زنانه شیک و مجلسی برای دید و بازدید عید نوروز ۹۸ + تصاویر

    صافی - با آغاز سال نو و انجام خریدهای نوروزی بهتر است نگاهی هم به کیف‌های زنانه داشته باشیم تا از بین آن‌ها بتوانیم کیف مورد‌نظر و دلخواه خود را انتخاب کنیم و در نوروز ۹۸ ظاهری شیک و آراسته به خود بدهیم.

    چهارشنبه, 17 بهمن 1397

    موهای چرب را با این معجون های طبیعی درمان کنید

    صافی - افرادی که دارای موهای چرب هستند دارای میزان بالایی از غدد چربی پوستی هستند که با ماسک مو برای موهای چرب می توانند این غدد را کاهش دهند و به میزان متعادل آن برسانند در حقیقت استفاده از ماسک های مو موجب می شود تا موهای شما دیرتر کثیف شوند.

    پنج‌شنبه, 27 دی 1397

    جنایت والدینی که کودکان خود را سوژه اینستاگرام می‌کنند

    صافی -مساله‌ای که این روز‌ها در کشور ما کم نیست و متاسفانه در اینستاگرام بار‌ها شاهد این اتفاق بوده و هستیم، مساله‌ی انتشار عکس‌های کودکان با آرایش‌های غلیظ است که نقض حقوق کودک به شمار می‌رود و می‌تواند جرم هم تلقی شود

    برو بالا