آتش سوزی در زندان اوین مهار شد

صافی نیوز / ساعتی پیش تصاویری از بروز آتش سوزی در زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. پیگیری‌ها از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد در پی درگیری بین تعدادی از زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت یک کارگاه کارآفرینی زندان دچار حریق می‌شود.

به گزارش صافی، یک مقام ارشد امنیتی اعلام کرد: شامگاه شنبه (۲۳ مهرماه) بند محل نگهداری اراذل و اوباش شاهد ناآرامی و درکیری این عناصر در زندان بود که منجر به درگیری این افراد با پرسنل زندان اوین شد.

به گزارش ایرنا به گفته این مقام امنیتی، اراذل اوباش انبار لباس زندان را به آتش کشیدند که منجر به آتش‌سوزی در زندان اوین شده است.

وی افزود: هم‌اکنون شرایط به صورت کامل تحت کنترل درآمده و آرامش در زندان برقرار است و عوامل آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند.

این مقام افزود: عوامل ایجاد آشوب نیز از سایر زندانیان جدا شده و دیگر افراد تحت بازداشت نیز به بندهای خود بازگشته‌اند.

درگیری در بند سارقین با ورود انتظامات تحت کنترل درآمد

قوه قضاییه خبر داد: ساعتی پیش بود که تصاویری از بروز آتش سوزی در زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. پیگیری‌ها از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد در پی درگیری بین تعدادی از زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت یک کارگاه کارآفرینی زندان دچار حریق می‌شود.

به گزارش میزان، بلافاصله پس از بروز درگیری و آتش گرفتن کارگاه خیاطی بند زندانیان محکومیت مالی و سرقت انتظامات زندان برای کنترل درگیری وارد عمل شده و ایستگاه آتش نشانی مستقر در زندان نیز بلافاصله عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و هم اکنون اتش سوزی مهار و خاموش شده است.

این گزارش حاکی است نیروی انتظامی هم جهت کمک به برقراری هر چه زودتر ارامش در اوین به انتظامات زندان کمک کرده است.  بر اساس این گزارش درگیری بین زندانیان نیز با ورود انتظامات زندان تحت کنترل درآمده است.

انتهای پیام/