آخرین روند پیشرفت بیمارستان۳۲ تختخوابی لنده

صافی نیوز / مدیر شبکه بهداشت و لنده آخرین روند اجرایی پیشرفت عملیات اجرایی پروژه مهم و حیاتی بیمارستان۳۲ تختخوابی این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش صافی، یکی از مهمترین مطالبات مردم در سال های گذشته بحث داشتن یک مرکز درمانی متناسب با نیازهای مردم شهرستان لنده است که این مطالبه مهم در سال های گذشته همواره مورد توجه مسولان شهرستانی و استانی بوده است.

پس از سال ها چشم انتظاری این بیمارستان با حضور دکتر تقوی نژاد معاون وزیر بهداشت درمان، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و مسولان استانی و شهرستانی در سال ۱۳۹۹بیمارستان ۳۲تختخوابی این شهرستان کلنگ زنی شد.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان لنده در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع کلنگ زنی که در ۳طبقه و با اعتبار اولیه ۶میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان اجرایی شده است.

روند اجرایی ساخت این بیمارستان در یک مقطع زمانی توسط پیمانکار به دلیل گرانی مصالح ساختمانی متوقف شده بود که با پیشگیری های حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده روند عملیات اجرایی آن دوباره آغاز به کار کرده است.

که این پیگیری ها در سال ۱۴۰۰ با مسولان وزرات بهداشت و درمان بحث تامین ۲۰میلیاردتومانی برای بیمارستان ۳۲تختخوابی شهرستان لنده دستورکار وزارت بهداشت و درمان قرارگرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: امروز و با پیگیری های خیلی خوب استاندار، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در شهرستان و مسولان دانشگاه علوم پزشکی شاهد پیشرفت ۹۰درصدی فاز دوم و مسقف کردن طبقه دوم این بیمارستان و آماده سازی ستون های طبقه سوم هستیم.

ایشان تاکیدکرد: میزان پیشرفت این پروژه در چندماهه گذشته از پیشرفت فوق العاده ای همراه بود که این روند با سیر صعودی خود در حال اجرا است.

انتهای پیام/