آرامش در شهرهای ایران برقرار است

صافی نیوز / رسانه های معاند که همواره سعی در نشان دادن فضای تنش و ناامنی دارند این بار هم ناکام ماندند و با وجود تلاش برای به آشوب کشاندن راهپیمایی ضد تروریستی اکنون شهرهای ایران فضای آرامی را سپری می کند.

به گزارش صافی، مشاهدات میدانی خبرنگاران ایرنا از استان های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمانشاه نشان می دهد که برگزاری راهپیمایی در حاشیه نماز جمعه در محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز و با حضور پرشور نمازگزاران بدون هرگونه تنش و درگیری به پایان رسید.

امروز در نقاط مختلف کشور اگر تجمع و یا راهپیمایی برگزار شد، در راستای محکوم کردن اقدامات ضد بشری بود که این روزها دشمنان و اغتشاشاگران به راه انداخته و تمام توان و امکانات خود را به کار گرفته اند تا اقتدار “ایران قوی” در دنیا دیده نشود اما مردم با حضور خود ثابت کردند که آنها را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام می گذارند.

هرچند رسانه های معاند تلاش کردند تا وضعیت شهرها را غیرعادی جلوه دهند اما باید اذعان داشت که امروز با توجه به اینکه در ایران روز جمعه و تعطیل رسمی است به طور طبیعی اکثر مغازه ها و فروشگاه ها بسته است و مردم این ساعات را در کنار خانواده سپری می کنند.

اما در عین حال در برخی شهرها نیروهای امنیتی برای برقراری نظم و جلوگیری از هرگونه خرابکاری و فتنه حضور دارند تا به مردم این اطمینان را بدهند که همواره پای کار هستند تا خدشه ای به امنیت و آرامش آنها وارد نشود.

در سیستان و بلوچستان نیز بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگاران ایرنا، راهپیمایی نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه در شهر زاهدان بدون هرگونه تنش و درگیری به پایان رسید و اکنون فضای آرامی در سطح شهر حاکم است.با وجود تلاش بی‌وقفه ضدانقلاب و جریان سازی رسانه ای آنها مردم زاهدان و از جمله نمازگزاران اهل تسنن پس از اقامه نماز جمعه بدون تنش و درگیری راهی منازل خود شدند.

مردم بدون توجه با شانتاژهای رسانه ای معاندان که این روزها بسیار فعال شده اند بعد از اقامه نماز جمعه با ماشین یا پای پیاده به منازلشان رفتند.

نکته قابل توجه اینکه نماز جمعه این هفته اهل تسنن زاهدان که با حضور جمع زیادی از مردم دیگر شهرهای استان برگزار شد نسبت به هفته های دیگر بیشتر بود و همه آنها بدون مشکلی محل برگزاری نماز را ترک کردند.

تعداد بسیار کمی از نمازگزاران هم شعارهایی ساختارشکنانه سر دادند که پس از اینکه دیگر نمازگزاران آنها را همراهی نکردند محل را ترک کردند.

مردم ایران امروز همچنین در شهرهای مختلف پس از اقامه نماز با برگزاری راهپیمایی خشم و انزجار خود را از اقدام تروریستی داعش که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان در شیراز شد ، اعلام کرده و یکصدا فریاد زدند که با وحدت و همدلی نخواهند گذاشت دشمنان خدشه ای به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

انتهای پیام/