به دلیل بارش برف؛

اطلاعیه تعطیلی مدارس در برخی شهرستان‌ های آذربایجان ‎شرقی

صافی - برخی از مدارس آذربایجان شرقی در روز شنبه به دلیل بارش برف تعطیل شد.

به دنبال بارش سنگین برف و برودت شدید هوا فردا شنبه ۸ دی ۹۷ در نواحی پنجگانه تبریز، مدارس استثنائی، پیش دبستانی، دبستان روستایی و شهری در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

در مناطق اسکو و شهر جدید سهند، خسروشاه و ایلخچی، مدارس استثنائی، پیش دبستانی، دبستان روستایی و شهری در شیفت صبح تعطیل است.

مدارس شهر صوفیان در دوره های استثنائی، پیش دبستانی و دبستان تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با ۲ ساعت تاخیر شروع خواهد شد. توضیح اینکه امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در منطقه ورزقان کلیه مدارس دوره های تحصیلی شهری و روستای در شیفت صبح تعطیل است. امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در منطقه سراب کلیه مدارس دوره های تحصیلی شهری و روستای در شیفت صبح تعطیل است. توضیح اینکه امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در منطقه جلفا کلیه مدارس دوره های تحصیلی شهری و روستای در شیفت صبح تعطیل است. امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در منطقه مرند، کلیه مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل است و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در بخش تسوج، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و دبستان شهری و روستای تعطیل بوده و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با دو ساعت تاخیر، شروع به فعالیت خواهند کرد و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود.

در منطقه کلیبر، کلیه دوره‌های تحصیلی روستایی در شیفت صبح و مدارس استثنائی، کودکستان و پیش دبستانی شهری تعطیل است، کلیه مدارس دوره‌های تحصیلی شهری نیز با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد، امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در منطقه اهر، کلیه دوره‌های تحصیلی روستایی در شیفت صبح و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و دبستان شهری تعطیل است، مدارس دوره‌های اول و دوم متوسطه نیز با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت کرده و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در منطقه خاروانا، کلیه مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل است، توضیح اینکه امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در منطقه خواجه، مدارس دوره‌های تحصیلی استثنایی، پیش دبستانی و دبستان شهری و روستایی تعطیل و مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

در منطقه شبستر، مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی با دو ساعت تاخیر شروع می‌شود و مدارس دوره دوم متوسطه دایر است.

در منطقه چاراویماق، مدارس پیش دبستانی، دبستان روستایی در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

در بخش مهربان، دوره‌های تحصیلی استثنایی، پیش دبستانی و دبستان شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

توضیح اینکه امتحانات نهایی در تمامی مقاطع تحصیلی و شهرستان‌ها طبق برنامه برگزار خواهد شد

انتهای پیام/