سخنگو سپاه صاحب الامر (عج):

اظهارات نتانیاهو در مورد حمله به پایگاه های ایران در سوریه کذب است

صافی - سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اظهارات اخیر نخست وزیر اسرائیل مبنی بر اینکه در حملات این رژیم به سوریه پایگاه های ایران نیز مورد هدف قرار گرفته اند کذب و بی اساس است.

سردار رمضان شریف روز دوشنبه در حاشیه همایش روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در جمع خبرنگاران افزود: همین یک دلیل برای بی اساس بودن این ادعاها کافی است که اگر سپاه در طی حمله نظامی رژیم صهیونیستی ۱۲ تن تلفات داشته باید در این مدت ۲۰ روزه مراسم های مربوط به تشییع پیکر شهدا در ایران برگزار شده بود.

وی در ادامه در پاسخ به آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده در مهر ماه امسال در مرزهای جنوب شرقی کشور نیز گفت: اصل این اتفاق با بهره گیری از روابط خویشاوندی و قومی و خام شدن یکی از بسیجیان طرح امنیت اتفاق افتاده و خود آن طایفه نیز بیش از مقامات رسمی ما از این موضوع متاثر هستند و برای آزادسازی نفرات باقی مانده تلاش می کنند.

شریف ادامه داد: امیدواریم مجموعه اقدامات رسمی و غیر رسمی که هم اکنون در حال انجام است منجر به آزاد سازی گروگان ها در اولین فرصت شود.

وی به خانواده های این مرزبانان نیز اطمینان خاطر داد دست اندرکاران امر از هیچ تلاشی برای آزادی گروگان ها فروگذار نمی کنند.

این مسئول سپاه همچنین در مورد وضعیت بودجه سپاه نیز گفت: بودجه و اعتبارات سپاه هر ساله در ردیف های انتهایی جدول قرار دارد و این نهاد در طول این سال ها آموخته که چگونه با حداقل بودجه ، بیشترین فعالیت ها را انجام دهد.

سردار شریف افزود: حوزه طرح و برنامه سپاه پاسداران هر ساله تعاملات خود را در خصوص بودجه با دولت و مجلس دنبال می کند و در سال جاری نیز به طور قطع قوه مجریه و مقننه در حد مقدورات، بودجه مورد نیاز سپاه را اختصاص دهند.