امام جمعه مراغه: سازمان ملل به جای مردم یمن از متجاوزان حمایت می کند

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به عدم محکومیت تجاوز به یمن از سوی مدعیان حقوق بشر گفت: متاسفانه سازمان ملل به جای حمایت از مردم این کشور از متجاوزان به آن حمایت می کند. به گزارش صافی، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: سازمان ملل و […]

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به عدم محکومیت تجاوز به یمن از سوی مدعیان حقوق بشر گفت: متاسفانه سازمان ملل به جای حمایت از مردم این کشور از متجاوزان به آن حمایت می کند.

به گزارش صافی، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: سازمان ملل و سازمان حقوق بشر به جای دفاع از مظلومان از ظالمان حمایت کرده که نمونه بارز آن تشکر از عربستان است.

وی ادامه داد: سازمان حقوق بشر به جای رسیدگی به وضعیت نقض حقوق شهروندی در کشورهایی چون عربستان، آمریکا و تضییع حقوق سیاه پوستان توسط پلیس آمریکا، ایران را متهم به نقض آن می کند.

وی با اشاره به اقدام چند کشور غربی و آمریکا برای تصویب قطعنامه علیه کشورمان در شورای امنیت سازمان ملل متحد اضافه کرد: با وجود اینکه این اقدام با وتوی روسیه شکست خورد لیکن سازمان ملل همواره از متجاوزان و ناقضان حقوق بشر به صراحت حمایت می کند.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته نیکوکاری گفت: مومنان باید در حد توان خود در زمینه کمک به نیازمندان اهتمام کنند.

آیت الله پورمحمدی افزود: در آستانه سال جدید، همه باید در امور خیر و کمک به خانواده های کم بضاعت و نیازمند مشارکت کرده و آنها را خوشحال کنیم.

وی با اشاره به سالروز وفات ام البنین (س) اضافه کرد: این بانوی بزرگ در طول عمر پربرکت خود همواره خود را خادم ائمه معصومین (ع) معرفی می کرد و فرزندان ایشان از جمله حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کربلا به همراه امام حسین (ع) به شهادت رسیدند.

انتهای پیام /