آمریکا یعنی دشمن

انقلابی در قامت یک ملت و در قالب یک نظام مقابل شیطان

صافی - تمام هشتکهای من سپاهیم که جماعت سبزوبنفش و زرد و آبی وخاکستری دارند میزنند نمایشگر اتفاقی عجیب و غریب در عرصه ملی است و اون این که بنا نداریم باج بدیم

طلبه عصر انقلاب در یادداشت پیش رو که پیرامون اقدام اخیر امریکا مبنی بر تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران نوشته، معتقد است: همه چیز مو به مو همانطور داره میشه که سیدعلی خامنه ای پیش بینی میکرد. بعضی ها میگن کم کم داریم از این مرد میترسیم. حرفهاش بیشتر از چهارتا استدلال و محاسبه است. یه طوری از سر یقین حرف میزنه انگار آینده رو میبینه.

به گزارش صافی نیوز، متن این یادداشت به شرح زیر است:
از اون طرف برخی توجه ندارن داره چه اتفاقی میافته. برخی پس ذهنشون خیال میکنن فردا ترامپ یا رییس جمهور بعدی ولو دموکرات ولو شبیه اوباما بلند میشن میگن ببخشید ما اشتباه کردیم. قطعا اینطور نیست. شاید خیلی ها با تصمیم ترامپ در داخل آمریکا موافق نباشند اما قطعا کسی در آمریکا بدون در خواست باجهای سنگین از تصمیمات ترامپ عدول نمیکنه. نه پاره کردن برجام و نه تروریست اعلام کردن سپاه.
از طرف دیگه در داخل ایران شرایط در حال تغییرات ماهوی است. نامه مقابله به مثل رو ظریف به روحانی داد توجه کنید. اعلام ناامن شدن منطقه برای آمریکا رو هم عراقچی اعلام کرد. این ها تیم نخبه دیپلماتیک ما هستند که یک دهه کل جریان متمایل به غرب خودش رو خرج کرد که بگه صادق تر و کارآمدتر از اینها برای ارتباط با آمریکا وجود نداره.
تمام هشتکهای من سپاهیم که جماعت سبز و بنفش و زرد و آبی و خاکستری دارند میزنند نمایشگر اتفاقی عجیب و غریب در عرصه ملی است و اون این که بنا نداریم باج بدیم و این ها همه یعنی کل ملت ایران با گوشت و پوست و استخوون دارن شیر فهم میشن که آمریکا یعنی دشمن. دشمن غیر قابل اعتماد و غیرقابل مذاکره ولو به نیت برد برد.
اینها یعنی ایران و آمریکا به سرعت در حال نزدیک شدن به یک نقطه غیرقابل بازگشت رسیده اند. یکی از دو طرف باید خرد شود ایران یا آمریکا .
انقلابی در قامت یک ملت و در قالب یک نظام مقابل شیطان
این سبک مدیریت کشور که بتوانی با مهره هایی مثل روحانی با گفتمان اسلام بدون جنگ و بلکه حتی با امثال مهاجرانی و جلایی پور انسجام کشور رو توی چشم آمریکا فرو کنی. که بتونی حرفهای تند سیاسی رو از زبان نه حاج قاسم بلکه تیم دیپلمات لبخند و توجیه بیرون بیاوری و حتی بلایای طبیعی رو هم تبدیل به فرصت برای سیرالی الله یک امت کنی کار هر کسی نیست. اینکه امت به نقطه ای غیرقابل بازگشت در مبارزه با بزرگترین شیطان روی زمین برسه از این جهت معجزه گون است که کل ملت پای کار آمده اند منسجم و هم آهنگ.
گام دوم انقلاب است. خوب توجه کنید. انقلاب درس محرومیت هست. رنج هست. اما درس وحدت هم هست. احساس عمیق وحدت. احساس عمیق زنده شدن آرمان گرایی. احساس مبارزه با طاغوت. خاطرات ۵۷ را مرور کنید همه چیز در چهل سالگی خیلی سریعتر از آنکه‌ فکرش را کنی در حال تحقق است و مگر رهبر اینها را میدید که زودتر از همه خبر میداد؟ انقلابی در قامت یک ملت و در قالب یک نظام مقابل شیطان
ابتدای سال سیدعلی خامنه ای در مشهد گفت امسال سال فرصتها است نه تهدیدها. مثل همیشه طوری با یقین گفت که انگار همه چیز رو میبینه.
انتهای پیام/