بارگذاری اطلاعات ۸۰۰ هزار نفر در سامانه رتبه بندی معلمان

صافی نیوز / رئیس مرکز سنجش، پایش و کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: به محض انجام شدن کار ارزیابی هر شخص، نمره‌ای برای او تولید می‌شود و آن نمره در اختیار هیئت ممیزه قرار می‌گیرد.

به گزارش صافی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن زارعی گفت: برای پرونده الکترونیک حدود ۶۰۰ هزار نفر از همکاران فرهنگی، مدیران مدارس بررسی‌های لازم را انجام داده اند. در مورد آن‌ها گزارش رفتار را برای ارزیابان حرفه‌ای نیز ارسال کرده اند.

زارعی افزود: البته تا به امروز نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر در سامانه رتبه بندی خوداظهاری مربوطه را انجام داده و مدارک خود را بارگذاری کرده اند.

زارعی در ارتباط با مشکلات سامانه رتبه بندی گفت: برای این کار در مناطق، استان و وزارتخانه میز کار تشکیل شده است و اگر مشکلی در سامانه‌ها باشد یا به حوزه امور اداری، یا حوزه سنجش و پایش و کیفیت آموزشی و یا مرکز فناوری است. هر کدام از این مشکلات به صورت سلسله مراتب مطرح و در ستاد‌های مربوطه پیگیری می‌شود. موضوع این است که باید مشکل به درستی به حوزه مربوطه ارجاع داده شود.

او افزود: ارزیابان نیز از روز گذشته کار خود را آغاز کرده اند و به امید خدا کار ارزیابی را بر اساس گزارش مدیران و مستندات بارگذاری و با سطح بندی‌های مربوطه کار ارزیابی را آغاز می‌کنند.

او افزود: به محض انجام شدن کار ارزیابی هر شخص، نمره‌ای برای او تولید می‌شود و آن نمره در اختیار هیئت ممیزه قرار می‌گیرد. پس از تایید و تعیین رتبه، هیئت ممیزه پرونده‌ها را برای صدور حکم فرهنگیان صادر می کند.

زارعی گفت: همکارانی که مدارک خود را بارگذاری نکرده و خود اظهاری مربوطه را در سامانه انجام نداده اند، حتما به سرعت این کار را انجام داده و اطلاعات را ثبت کنند.

او ادامه داد: به مدیران مدارس نیز اعلام شده است که همکاری لازم را با ارزیابان انجام دهند تا در کوتاه‌ترین زمان کار ارزیابی انجام شود تا کار هیئت ممیزه و صدور حکم فرهنگیان نیز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام پذیرد.

انتهای پیام/