بررسی لیست استقلال برای نیم‌فصل دوم

استقلال برای نیم‌فصل دوم چند جابه‌جایی در لیست خودش داشت. تعدادی بازیکن جدا شدند و تعداد بیشتری به تیم و لیست آبی‌ها اضافه شدند. به گزارش ایلنا،استقلال برای نیم‌فصل دوم چند جابه‌جایی در لیست خودش داشت. تعدادی بازیکن جدا شدند و تعداد بیشتری به تیم و لیست آبی‌ها اضافه شدند. با تغییر و تحولات انجام […]

استقلال برای نیم‌فصل دوم چند جابه‌جایی در لیست خودش داشت. تعدادی بازیکن جدا شدند و تعداد بیشتری به تیم و لیست آبی‌ها اضافه شدند.

به گزارش ایلنا،استقلال برای نیم‌فصل دوم چند جابه‌جایی در لیست خودش داشت. تعدادی بازیکن جدا شدند و تعداد بیشتری به تیم و لیست آبی‌ها اضافه شدند. با تغییر و تحولات انجام شده استقلالی‌ها هنوز یک جای خالی در لیست بزرگسالان خودشان دارند. به این ترتیب استقلالی‌ها برای جذب یک هافبک خارجی مشکل و محدودیتی ندارند.

استقلالی‌ها فعلا یک جای خالی دارند

تا به امروز ۱۷ بازیکن در لیست بزرگسالان استقلال وجود دارد. ۱- مهدی رحمتی ۲-حسین حسینی ۳- پژمان منتظری ۴-محمد دانشگر ۵- روزبه چشمی ۶- خسرو حیدری ۷- وریا غفوری ۸- فرشاد محمدی مهر ۹- میثم تیموری ۱۰- فرشید باقری ۱۱- علی کریمی ۱۲- داریوش شجاعیان ۱۳- روح‌ا… باقری ۱۴- مرتضی تبریزی ۱۵- محسن کریمی ۱۶- مرتضی آقاخان و ۱۷- اسماعیل گونکالوس بازیکنان بزرگسال استقلال هستند. جای خالی هم برای هافبک خارجی در نظر گرفته و رزرو شده است.

۳۳ بازیکن برای نیم‌فصل دوم

۳ بازیکن زیر ۲۵ سال آبی‌پوشان هم از میلاد زکی‌پور، فرشید اسماعیلی و آرمین سهرابیان تشکیل شده است. امید نورافکن، سینا خادم‌پور، طارق همام، رضا آذری، سجاد آقایی، اللهیار صیادمنش، مهدی قائدی، زکریا مرادی، معراج پورتقی، مهدی نوراللهی، شاهین طاهرخانی، حسین حیدری و امیرحسین کارگر هم در لیست امید یا همان زیر ۲۳ سال قرار دارند. به این ترتیب استقلال برای نیم‌فصل دوم البته بدون احتساب خرید خارجی که در راه است و همچنین با مرتضی آقاخان مصدوم فعلا ۳۳ بازیکن در اختیار دارد. البته ممکن است در روزهای باقی‌مانده این لیست و این تعداد دستخوش تغییراتی شود.

آبی‌ها یک جای خالی دیگر هم دارند

مرتضی آقاخان در نیم‌فصل دوم نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود. او برای دومین بار دچار مصدومیت شده و پای خودش را جراحی کرده است. با توجه به این موضوع قطعا استقلالی‌ها نام او را وارد لیست نمی‌کنند و قرارداد این بازیکن در هیات فوتبال ثبت نخواهد شد. با خارج شدن مرتضی، آبی‌پوشان در واقع دو جای خالی در لیست خودشان دارند که فقط برای یکی از آنها برنامه داشته و می‌خواهند یک هافبک میانی خارجی جذب کنند. اینکه آخرین جای خالی لیست هم با خرید بازیکن جدیدی پر خواهد شد یا تا آخر فصل خالی می‌ماند موضوعی است که احتمالا خود استقلالی‌ها هم برای آن تصمیمی نگرفته و به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند. اما با توجه به ترافیک بازیکن و هزینه‌ای که خرید باشگاه روی دست تیم می‌گذارد بعید است آبی‌ها غیر از یک خارجی سراغ خرید دیگری بروند. مگر اینکه اتفاقات غیرمنتظره‌ای مانند مصدومیت یک بازیکن پیش بیاید.