بهره برداری از سه طرح عمرانی در شهرستان عجب شیر

سه طرح عمرانی همزان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در عجب شیر به بهره برداری رسید. به گزارش صافی، این طرح ها شامل آبرسانی به شهرک پرواز به طول ۶ هزارمترلوله گذاری و بهره مندی ۲ هزار مشترک از آب آشامیدنی سالم، افتتاح طرح […]

سه طرح عمرانی همزان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در عجب شیر به بهره برداری رسید.

به گزارش صافی، این طرح ها شامل آبرسانی به شهرک پرواز به طول ۶ هزارمترلوله گذاری و بهره مندی ۲ هزار مشترک از آب آشامیدنی سالم، افتتاح طرح اصلاح و بازسازی شبکه توزیع روستای خانیان و احداث مخزن ۲۵۰ متر مکعبی روستای دانالو بود.

فرماندار شهرستان عجب شیر در افتتاح این طرح ها در مسجد روستای خانیان افزود: هر روز که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، انقلاب قوی ‌تر، پرجاذبه ‌تر، عمیق ‌تر و پرطرفدارتر می ‌شود.

سید شمس الدین مراثی افزود: این درحالی است که دشمنان نظام اسلامی در این سی و هشت سال گذشته با انواع توطئه ‌ها کوشیدند تا مردم را از اصل ولایت فقیه دور کنند که با حضور مردم، تمامی این توطئه ها خنثی شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی حاصل فداکاری ها و رشادت های مجاهدان و غیور مردان بزرگی است که با مقاومت و ایستادگی در برابر حکومت پهلوی و حامیانش توانستند این پیروزی بزرگ را با هدایت و رهبری معمار کبیر انقلاب کسب کنند.

وی افزود: امروز بر همه ما لازم است که به فرمایشات امام راحل عمل کرده و از نظام برحق جمهوری اسلامی که از واجب ترین واجب هاست صیانت کنیم.