مؤسس بهار کارآفرینان استارتاپی خبر داد:

تبریز قطب استارتاپی کشور می‌ شود

صافی - مؤسس بهار کارآفرینان استارتاپی گفت: حضور بنیان گذار برند «علی بابا» و «جاباما» در یک استارتاپ تبریزی می تواند گامی مهم در تبدیل شدن تبریز به قطب استارتاپی کشور بردارد.

رامین اکبری با اعلام خبر حضور مجید حسینی نژاد، بنیان گذار برند علی بابا و جاباما که جز موفق ترین برندها در حوزه گردشگری خاورمیانه و جهان هستند، اظهار داشت: حضور مجید حسینی نژاد در بهار کارآفرینان استارتاپی را غنیمت شمرده و امیدواریم بتوانیم گام های بزرگی در این حوزه برداریم.

وی ادامه داد: بهار کارآفرینان استارتاپی با هدف انتقال تجربیات کارآفرینان موفق به نسل جوان و همچنین آشنایی بیشتر با نقش استارتاپ ها در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار اردیبهشت ۹۷ اولین رویداد خود را در شهر تبریز برگزار کرد. این رویداد که با استقبال نسل جوان و فعال در حوزه استارتاپ همراه بود شروع حرکت تبریز به سمت تبدیل شدن به قطب استارتاپ کشور به شمار می رفت.

مؤسس بهار کارآفرینان استارتاپی، حضور حسینی نژاد را در جمع هیئت رئیسه این مجموعه به فال نیک گرفته و تأکید کرد: سعی ما این است نهایت بهره را از تجربیات و دانش ایشان در راستای ارتقاء توسعه استارتاپ های شمالغرب کشور برده و در حوزه کسب و کارهای استارتاپی حرفهای بیشتری در کشور برای گفتن داشته باشیم.

اکبری، پتانسیل بالای نسل جوان شهر تبریز را نویدبخش روزهای روشن در حوزه کسب و کار استارتاپی معرفی کرده و افزود: امیدواریم با تکیه بر تجربیات مجید حسینی نژاد، گام های مؤثری در حوزه کسب و کار استارتاپی در شهر تبریز برداریم.