تدوین گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس از ابعاد حمله تروریستی اهواز

صافی - رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از تدوین گزارش نهایی این کمیسیون درباره ابعاد حمله ترویستی اهواز خبر داد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حمله تروریستی اهواز، گفت: تاکنون جلسات متعددی با نمایندگانی از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی درباره ابعاد حمله تروریستی اهواز داشته‌ایم و این جلسات در روزهای آینده نیز برای روشن شدن ابعاد بیشتری از موضوع ادامه می‌یابد.

“بازداشت تعدادی از مقصران حادثه تروریستی اهواز و معرفی آنها به دادگاه”

وی افزود: پس از اینکه حمله تروریستی اهواز اتفاق افتاد، تیمی از سوی کمیسیون امنیت ملی مجلس به منطقخ وقوع حادثه اعزام شد و اگر نیازی باشد، دوباره تیمی از سوی مجلس برای بررسی دقیق‌تر ابعاد این حمله تروریستی اعزام خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: با توجه به جلساتی که تاکنون با نمایندگانی از دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی برای بررسی ابعاد حمله تروریستی اهواز داشته‌ایم و نیز جمع‌بندی کلی که از نشست غیرعلنی مجلی پیرامون این موضوع تشکیل شده، گزارشی در این باره تهیه و تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهیم کرد.

نماینده مردم اسلام‌آباد و گیلانغرب در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در این گزارشی که درباره ابعاد حمله تروریستی اهواز تدوین خواهیم کرد، بدون تعارف عوامل مقصر در این حادثه را در گزارش قید خواهیم کرد.