ترکیب احتمالی سپیدرود مقابل پرسپولیس

سرخپوشان گیلانی با ترکیبی متفاوت نسبت به آخرین رویارویی با پرسپولیس،‌ پا به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی می‎‌گذارند. به گزارش ایلنا،‌ ورزشگاه سردار جنگل عصر امروز پس از پیروزی بزرگ تیم داماش گیلانیان مقابل سایپا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آماده برگزاری مسابقه‌ای دیگر از این رقابت‌هاست. تیم‌های سپیدرود رشت و پرسپولیس […]

سرخپوشان گیلانی با ترکیبی متفاوت نسبت به آخرین رویارویی با پرسپولیس،‌ پا به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی می‎‌گذارند.

به گزارش ایلنا،‌ ورزشگاه سردار جنگل عصر امروز پس از پیروزی بزرگ تیم داماش گیلانیان مقابل سایپا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آماده برگزاری مسابقه‌ای دیگر از این رقابت‌هاست. تیم‌های سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۵ امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که به گفته علیرضا امامی فر،‌ صادقیان، شیخ‌سلیمانی، توکلی و لوکا نورادزه به دلیل مصدومیت نمی‌توانند سرخپوشان را برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ همراهی کنند.

سپیدرود که نیم فصل اول را با شکست سنگین برابر استقلال تهران به پایان برد و طی تعطیلات نیم فصل تمرینات فشرده‌ای را در تهران و رشت پیگیری کرد با پشت سر گذاشتن ملوان بندرانزلی به رویارویی با پرسپولیس رسیده و امید زیادی دارد تا همانند داماش شگفتی سازی کند.

آخرین تقابل سپیدرود و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به انجام رسید و این مسابقه با گل دقایق پایانی آدام همتی یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسیده بود. از آن زمان دو تیم تغییرات فراوانی داشته‌اند و پرسپولیس با پایان محرومیت نقل و انتقالاتی بازیکنان جدید را به لیست اضافه کرده است.

در مسابقه امروز به احتمال زیاد کوروش ملکی، میثم تهیدست، علیرضا نورمحمدی، امیر منصوریان، روما چاچوا، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزت کرامت، حسین ابراهیمی،‌ میثم فردوسی،‌ محمد غلامی و پویا نزهتی به میدان خواهند رفت.