هادیانفر:

تمام محورهای منتهی به مرزها باز هستند

صافی نیوز / رئیس پلیس راهور فراجا از باز بودن تمام محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای اربعینی کشور خبر داد.

به گزارش صافی به نقل از تسنیم، سید کمال هادیانفر اظهار کرد: از روز گذشته ورود زائران از مرزها تقریباً 47 درصد بیشتر از خروج بوده و یک بخش‌ زیادی از زائران هم در حال بازگشت از عتبات هستند که به صورت لحظه‌ای بر ورود این عزیزان به مرزهای کشور افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین ورودی زائران طی روزهای اخیر از مرز مهران بوده، گفت: بیشتر زائرانی که از مرزهای دیگر به کشور عراق رفته‌اند تمایل دارند از مرز مهران وارد خاک کشورمان شوند و بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم ورود 60 درصدی زائران را از مرز مهران داشته باشیم که به همین منظور پلیس راهور فراجا تمهیدات لازمی را برای عبور و مرور خودروها در محورهای مواصلاتی استان ایلام در نظر گرفته است.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تمام محورها و راه‌های مواصلاتی منتهی به مرز‌های اربعینی کشور باز بوده و تردد خودروها به صورت رفت و برگشت در آنها جریان دارد، عنوان کرد: محورهای شلمچه و چزابه به ویژه 3 محور دهلران به مهران، ایلام به مهران و مسیر ملکشاهی که بیشترین تردد را داریم به صورت رفت و برگشت خودروها جابه‌جا می‌شوند و هیچگونه مشکلی در این محورها نداریم.

وی افزود: بیش از 65 درصد از زائران با خودروهای شخصی به مرز مهران مراجعه کردند و تردد بیش از 320 هزار خودروی شخصی فقط در شهر مهران به صورت ورود و خروج ثبت شدند.

این مقام ارشد انتظامی از پارک بالغ بر 86 هزار خودرو در پارکینگ‌های شهر مهران خبر داد و گفت: با توجه به تاکید ستاد اربعین به زائرانی که در کربلا و عتبات هستند توصیه می‌کنیم زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و ترجیحاً بازگشت خود را به روزهای جمعه و شنبه که مصادف با روز اربعین حسینی است موکول نکنند تا به ترافیک برخورد نکرده و با آرامش و سلامت به شهرهای خود بازگردند.

انتهای پیام/