امام جمعه مراغه:

جدیت در کار بالاترین خدمت به مردم است

صافی نیوز / عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفتند: جدیت در کار بالاترین خدمت مسئولان محلی به مردم در زمان حاضر است و بر همین اساس آنان باید از روزمرگی دوری کرده و برای رفع مشکلات مردم همت کنند.

به گزارش صافی، محمدتقی پورمحمدی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان بیان کردند: قدرت نظام نیز در گرو علم و تخصص مسئولان اجرایی است و اگر این تخصص با جدیت همراه باشد، راهگشا خواهد بود.

وی با توصیه به مسئولان نظام اسلامی که برای حفظ میز مسئولیت تلاش نکنند، اظهار داشت: چه بسا تغییر یک مسئول اجرایی، به منزله نفس تازه‌ای بر پیکره یک سازمان و نهاد باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به ترور شهید «حسن صیاد خدایی» توسط دشمنان نیز اشاره و بیان داشت: در چنین شرایطی همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید گوش به زنگ باشند تا از سوی دشمنان تخلیه اطلاعاتی نشوند.

پورمحمدی اضافه کرد: کشورمان تاکنون ۳۰۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده که آخرین مورد آن شهید «صیاد خدایی» است و مسئولان باید با کار جهادی نزد این شهدا رو سفید باشند.

انتهای پیام/