جذب دل های جوانان مومن و انقلابی رمز بقای انقلاب است

تهران- ایرنا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال، جذب دل‌های جوانان مومن و انقلابی و ولایتمدار به این مسیر الهی است. به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردار سرلشگر «محمد علی جعفری» روز شنبه در آیین افتتاح چهل هزار طرح عمرانی زودبازده ضمن تبریک چهلمین […]

تهران- ایرنا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال، جذب دل‌های جوانان مومن و انقلابی و ولایتمدار به این مسیر الهی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردار سرلشگر «محمد علی جعفری» روز شنبه در آیین افتتاح چهل هزار طرح عمرانی زودبازده ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طول این چهل سال پس از انقلاب، ملت ما و ملت های دیگر منطقه شاهد پیروزی ها و فتوحات بزرگی به برکت انقلاب اسلامی بودند و هستند.
وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیروزی ها و فتوحات در عرصه‌های مختلف فراوان است، افزود: این دستاوردها نه تنها در عرصه های دفاعی، امنیتی بلکه در عرصه‌های علمی، فرهنگی، خودکفایی، سازندگی، عمرانی و توسعه زیرساخت‌های کشور، رفع محرومیت و کاهش فاصله فقیر و غنی یعنی برقراری عدالت اجتماعی است.
فرمانده کل سپاه در ادامه به آمارهای بانک جهانی و مراکز آمار در دنیا اشاره کرد و بیان کرد: براساس این آمار این رشد و این پیشرفت ها در ایران اسلامی بسیار پرشتاب و کم نظیر بوده است.
سردار جعفری اضافه کرد: این فتوحات بسیار زیاد که معمولا به برخی از آنها از جمله در دفاع مقدس و یا در عرصه های مقاومت اسلامی در منطقه توسط امت اسلامی اشاره می شود بخشی از فتوحات بزرگ انقلاب اسلامی در طول چهل سال است.
وی با اشاره به بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب درباره فتح الفتوح انقلاب اسلامی گفت: فتح الفتوح انقلاب حتی فتح بزرگ خرمشهر یا بستان نبوده و نیست، بلکه فتح الفتوح انقلاب اسلامی همین جلسه باشکوه است.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: تربیت جوانان مومن انقلابی حاضر در صحنه و پای کار اسلامی، جان برکف، آماده برای دفاع از انقلاب اسلامی فتح الفتوح است.
سردار جعفری تصریح کرد: رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال همین فتح الفتوح انقلاب اسلامی یعنی جذب دل‌های جوانان مومن و انقلابی و ولایتمدار به این مسیر الهی است.
ادامه‌ دارد…
سیام*۹۳۱۴*۱۵۳۵
انتهای پیام/