جمع آوری معتادین متجاهر در پیشوا

صافی نیوز / فرمانده انتظامي شهرستان پیشوا از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر با هدف پيشگيري از سرقت و کاهش جرائم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صافی، ایرج ارسلانی با اعلام این خبر، گفت : در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم ،در حوزه شهرستان پیشوا اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح پلیس با هماهنگی مقام قضایی با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، تعداد 57 نفر معتاد متجاهر جمع آوری که جهت بهبود وضعیت و ترک اعتیاد به مراکز بازپروری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان خاطرنشان کرد: اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، لذا لازم است به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله ای که در آن زندگی می کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان عزیز بوده و نباید به آن بی تفاوت باشیم و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/