حرم امام خمینی (ره) آماده پذیرایی از مردم

‌رئیس ستاد چهلمین انقلاب اسلامی استان تهران برنامه‌های محوری روز ۱۲ بهمن را تشریح کرد. به گزار ش ایسنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با تشریح برنامه‌های روز ۱۲ بهمن اظهار داشت: حرم مطهر امام راحل برای استقبال از مردم در یوم الله ۱۲ بهمن […]

‌رئیس ستاد چهلمین انقلاب اسلامی استان تهران برنامه‌های محوری روز ۱۲ بهمن را تشریح کرد.

به گزار ش ایسنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با تشریح برنامه‌های روز ۱۲ بهمن اظهار داشت: حرم مطهر امام راحل برای استقبال از مردم در یوم الله ۱۲ بهمن آماده سازی شده است حرم مطهر امام راحل با گلاب ناب شست و شو داده و گل آرایی مرقد بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران به صورت ویژه انجام شده است.

وی یادآور شد: اقشار مختلف مردم و مسئولان نیز در هفته استقبال از دهه مبارک فجر در حرم مطهر امام راحل حاضر شده و با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به روان پاک بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

وی با اشاره به برنامه محوری این روز گفت: برنامه محوری روز نخست دهه مبارک فجر با حضور مسئولان و شخصیت‌های لشگری و کشوری در حرم مطهر امام راحل برگزار خواهد شد.

وی اجرای سرود همگانی، مداحی حاج امیر عباسی و سخنرانی آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری را از بخش‌های مهم برنامه روز دوازدهم بهمن ماه در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایرا ن برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: ویژه برنامه دیگری نیز از سوی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان، در مکان جلوس امام راحل در بهشت زهرا تدارک دیده شده و سردار یزدی فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد. در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل گرامی داشته شده و بر ادامه یافتن راه و مسیر شهدا تأکید می‌شود.

وی گفت: به صدا درآمدن ناقوس کلیساها، برگزاری برنامه‌های جشن انقلاب در مدارس و ادارات و برپایی نمایشگاه‌های متعدد انقلابی از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر است.

انتهای پیام