دانلود قسمت بیست و ششم سریال آقازاده با کیفیت عالی

صافی نیوز / در قسمت ۲۶ سریال آقازاده، همزمان با علنی شدن درگیری بین نیما و تینا، بهرامی با تصمیمی غافلگیر کننده، بازی را بهم می ریزد و حامد اسیر دسیسه ای مشکوک می شود…

به گزارش صافی، سریال آقازاده (Agha Zadeh Series) یک سریال اجتماعی و سیاسی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا است که قبلا سریال های پرطرفداری همچون انقلاب زیبا، تنهایی لیلا، پدر، بر سر دو راهی، پیکسل و قلب یخی را در کارنامه ی کاری خود دارد. این سریال به موضوعات سیاسی اجتماعی روز می‌پردازد. حامد عنقا درباره ساخت این سریال جنجالی گفته بود ما سریال آقازاده را فقط برای سرگرمی مردم نمی سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد حتی سریالی نمی سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه آقازاده را می سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه های مختلف مسائل مختلف اجتماعی به فکر بیندازیم. به گفته ی وی این پروژه تنها یک سریال نیست بلکه صدای بلند یک اعتراض است.

نسخه اصلی قسمت بیست و ششم سریال آقازاده تماشایی و مهیج که ویژه شبکه نمایش خانگی تولید شده است را میتوانید به صورت قانونی از وبسایت صافی با مصرف اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید.

انتهای خبر/