دیدار نتانیاهو با نمایندگان پوتین درباره حضور ایران در سوریه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با نمایندگان روسیه دیدار کرد و درباره مسائل سوریه و حضور ایران در این کشور گفت‌وگو کردند. به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، با الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور سوریه و سرگئی ورشینین، معاون وزیر امور خارجه این کشور در مورد شرایط […]

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با نمایندگان روسیه دیدار کرد و درباره مسائل سوریه و حضور ایران در این کشور گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، با الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور سوریه و سرگئی ورشینین، معاون وزیر امور خارجه این کشور در مورد شرایط سوریه و حضور ایران در این کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار در مورد بحران سوریه، حضور نظامی ایران در این کشور و لزوم گسترش همکاری و هماهنگی رژیم صهیونیستی و روسیه در سوریه بحث و گفت‌وگو شده است.

سرویس مطبوعاتی نتانیاهو هم در صفحه توییتر خود ضمن تایید این دیدار نوشت: در این دیدار در مورد مسائل مربوط به ایران و وضعیت سوریه، لزوم گسترش همکاری و هماهنگی رژیم صهیونیستی و روسیه در سوریه بحث شد. همین طور نمایندگان روسیه بار دیگر تعهد این کشور را به حفظ امنیت ملی اسرائیل تکرار کردند.