سلفی با لباس سبز با لبخند

صافی - افتضاح در توافق به حدی است که نه تنها هیچ ساز و کاری برای شکایت از طرف مقابل نداریم بلکه حتی جرات نداریم از توافق خارج شویم.

فعال سیاسی در یادداشت پیش رو که  پیرامون تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط آمریکا منتشر شده، نویسنده معتقد است: توافق چند ده ساله‌ای را با دنیا امضا کردیم که بعد از انجام بخش زیادی از تعهدات ما با اولین انتخابات در آمریکا، طرف اصلی‌اش خارج شد.

به گزارش صافی نیوز، متن این یادداشت به شرح زیر است:
با لو رفتن و از بین رفتن شبکه دور زدن تحریم‌های ایران، آمریکا مجددا اعمال تحریم‌های هوشمندتر را شروع کرد. اقتصادمان را به شکلی تاریخی بهم ریخت و رسما در روز روشن دارد از براندازی می‌گوید.
به تبعش هم اروپایی‌ها زیر تعهدات‌شان زدند و رسما از برجام خارج شدند. اتفاقات تاریخی مثل گنجاندن سپاه در لیست تروریسم هم رخ داد. الآن تنها کشوری که هنوز در برجام مانده مائیم.
افتضاح در توافق به حدی است که نه تنها هیچ ساز و کاری برای شکایت از طرف مقابل نداریم بلکه حتی جرات نداریم از توافق خارج شویم. یکطرفه داریم به انجام تعهدات‌مان ادامه می‌دهیم و لذت می‌بریم.
و البته لباس سبز می‌پوشیم، سلفی می‌گیریم، جلوی دوربین با لبخند تهدید هم می‌کنیم. دنیا هم با لبخند به این عکس‌ها و ادا و اطوارهای‌مان نگاه می کند.
انتهای پیام/