شهدای مبارزه با مواد مخدر مجاهدان و حافظان کشور هستند

صافی نیوز / عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به مجاهدت های شهدا در پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی گفت: شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس مجاهدان و حافظان کشور در برابر هجمه ها هستند.

به گزارش صافی، آیت الله محمد تقی پورمحمدی روز دوشنبه در دیدار با خانواده های شهدای مبارزه با مواد مخدر مراغه افزود: شهدایی که در راه مبارزه با سوداگران مرگ، فداکاری کرده و جان خود را این مسیر فدا کردند، اجری همانند شهیدان دفاع مقدس دارند.

وی ادامه داد: این شهدا در برابر کسانی ایستادند که مانند صدامیان و استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به میهن اسلامی بوده و هستند.

وی اضافه کرد: شهدای مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی همواره در برابر اشرار و سوداگرانی ایستادند که با رواج اعتیاد قصد ضربه زدن به خانواده ها، اشتغال و جامعه اسلامی دارند.

وی گفت: قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر فقط به دنبال منافع خود بوده و برای آنان سرنوشت فرزندان، دختران و پسران خانواده ها در جامعه اهمیتی ندارد و از این رو باید در برابر این افراد فاسد مقابله و مبارزه کرد که این امر با مجاهدت های نیروهای انتظامی میسر می شود.

پورمحمدی افزود: خانواده های شهدا به عنوان پشتیبانان شهدا و فرزندان آنان رسالت مهمی در تربیت نسل آینده در پیش داشته و از این رو از اجر معنوی بزرگی نزد پروردگار برخوردارند.

فرماندار مراغه نیز در این دیدار گفت: دیدار با خانواده های شهدا و ارج نهادن به مجاهدت های آنان، رسالتی بر دوش آحاد مردم و مسئولان است.

حمید شکری افزود: اگر امروز توانسته ایم در جامعه در برابر اعتیاد بایستیم، همه به برکت مجاهدت های نیروهای انتظامی و شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر بوده است.

در این آیین مسئولان شهرستانی با حضور در منازل شهیدان مسعود نوروزی، بهرام صدیق معتمدی و حسن قنبرزاده از شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی از مجاهدت های آنان تقدیر و با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/