جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

شهید باکری الگوی مدیریت جهادی است

صافی - جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به فضیلت‌های فراوان شهید باکری گفت: این شهید والامقام الگوی مدیریت جهانی و انقلابی است که باید امروز سرمشق مدیران قرار بگیرد.

سردار اصغر عباسقلی زاده در یادواره شهید مهدی باکری در شهر جدید سهند با تاکید بر اینکه وی در میان مردم و رزمندگان بسیار محبوب و در عین حال مدیر و مسئولیت پذیر بود، افزود: اگر مدیران ما با روش مدیریتی شهید باکری برای اجرای مأموریت‌های خود قدم بردارند، موفق خواهند شد و تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ثابت کرد که با مدیریت جهادی و انقلابی هر کار غیرممکن، شدنی است.

وی نام گذاری سالروز شهادت مهدی باکری به عنوان روز شهردار را مایه عزت و افتخار برای شهرداران دانست و اضافه کرد: نحوه مدیریت این شهید بزرگوار در زمان تصدی شهرداری ارومیه در زمینه حفظ بیت المال و خدمت رسانی به مردم، مثال زدنی است.

عباسقلی زاده ادامه داد: با دقت در سیره زندگی و روش مدیریتی شهید باکری در زمان شهرداری و دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از موفق ترین فرماندهان، این نکته بسیار مشهود است که وی در استفاده از بیت المال بسیار حساس بود و باید این نوع حساسیت نسبت به بیت المال در مدیران ما نیز وجود داشته باشد.

انتهای پیام/