صعود لوکس بورسهای اروپایی!

در معاملات امروز بورسهای اروپایی، افزایش نمادهای لوکس به بالا رفتن شاخصها کمک کرد. به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، با وجود اتخاذ رویکرد محتاطانه معامله‌گران اروپایی به دلیل جنگ تجاری بین چین و آمریکا، صعود نمادهای لوکس باعث شد شاخص‌های بورسی اروپایی با افزایش بسته شوند. شاخص استاکس ۶۰۰ که در بردارنده نماد […]

در معاملات امروز بورسهای اروپایی، افزایش نمادهای لوکس به بالا رفتن شاخصها کمک کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، با وجود اتخاذ رویکرد محتاطانه معامله‌گران اروپایی به دلیل جنگ تجاری بین چین و آمریکا، صعود نمادهای لوکس باعث شد شاخص‌های بورسی اروپایی با افزایش بسته شوند. شاخص استاکس ۶۰۰ که در بردارنده نماد ۶۰۰ شرکت بزرگ اروپایی است با ۰.۲۵ درصد افزایش بسته شد تا بهترین عملکرد ماهانه خود از اکتبر ۲۰۱۵ بدین سو را به ثبت رساند.

در انگلیس شاخص فوتسی ۱۰۰ بورس لندن با حمایت پوند و صورت درآمد مناسب صادرکنندگان انگلیسی به رشد ۱.۶ درصدی دست یافت. به جز شرکت وایرکارد آلمان که سقوط ۱۳.۳ درصدی را تجربه کرد، بیشتر نمادهای مهم صعودی بودند.

تحلیلگران مؤسسه برنبرگ در گزارشی نوشتند: وضعیت مناسب برندهای لوکس در زمینه فروش و مدیریت احتمالاً سرمایه‌گذاران را نسبت به ورود سرمایه بیشتر به این بازار ترغیب کرده است. در معاملات امروز برندهای لوکس نظیر گوچی و بوربری صعودی بین ۳ تا ۶ درصد را تجربه کردند.

انتظار می‌رود شرکت‌های لیست شده در شاخص استاکس ۶۰۰ با افزایش درآمد خود، صورت‌های مالی مناسبی را گزارش کنند. بریتا وایدنباخ، مدیر بخش اروپا در مؤسسه دی دبلیو اس گفت: انتظار داریم شاهد رشد ۸ تا ۹ درصدی سودآوری برندهای اروپایی در مقایسه با سال قبل باشیم.

انتهای پیام