عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در مراغه:

فتنه گران چوب حراج به دستاوردهای انقلاب زدند

صافی - عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: فتنه گران در فتنه 88 چوب حراج به دستاوردهای انقلاب و نظام زدند.

حسین کاشانی پور روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در جمع مردم مراغه در مسجد جامع این شهرستان افزود: عظمت حادثه ۹ دی بر کسی پوشیده نیست و این روز پیام آزادگی همیشگی ملت ایران را در بردارد.

وی به نقش آمریکا و اسرائیل در این حادثه اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و به خصوص آمریکا و اسرائیل برای نزدیک شدن به ایران از سال ها قبل برنامه ریزی کرده بودند.

وی ادامه داد: رنگ سبز چند سال قبل تر از انتخابات ۸۸ از سوی سران آمریکا و به عنوان نماد فتنه گران انتخاب شده بود و از بستری که در زمان انتخابات ایجاد شد برای ساقط کردن نظام و ضربه زدن به آن استفاده کردند.

کاشانی پور ادامه داد: فتنه گران با برنامه ریزی های مدون می خواستند با استفاده از دین بر دین ضربه بزنند و در این راه از نمادهای دینی به ویژه نماد مقدس سبز اهل بیت (ع) و چهره های خاص استفاده کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص و ۱۳ ماه قبل از انتخابات ۸۸ جلسه ای در واشنگتن با دعوت از ابراهیم یزدی در آمریکا برگزار و در آن «تقلب در انتخابات» و بهره برداری از چهره های موجه مطرح شد.

وی گفت: فتنه گران و دشمنان قسم خوره انقلاب اسلامی باید می دانستند که سالم ترین، جامع ترین و مردمی ترین انتخابات در طول تاریخ همواره در دوران انقلاب اسلامی برگزار شده است.

کاشانی پور به حضور به موقع مردم در مقابل فتنه گران در دی ماه اشاره کرد و گفت: از ابتدای ظهوراسلام تاکنون هیچ نظام و حکومت اسلامی با عظمت تر و مقتدرتر از ایران اسلامی به وجود نیامده است.

وی افزود: خودبزرگ بینی، آغازاغتشاشات، قضاوت های بی جا و غیر منطقی سران فتنه و همچنین تشویق مردم به شورش از جمله مهمترین زمینه های فتنه در دوران انتخابات ۸۸ بود.

وی ادامه داد: جنایات فتنه گران در آن دوران شبیه به جنایات داعش بود که رسما تلاش می کردند که اسم و رسمی از اسلام در کشور باقی نماند.

وی گفت: رهبر انقلاب از حماسه نهم دی ماه به عنوان پیوند عمیق و وسیع امت با امام راحل یاد می کنند که پس از ۳۳ سال از پیروزی انقلاب در برابر کودتا و فتنه های طراحی شده توسط دشمنان انقلاب در طول این مدت مقابله کرده و با حضور در حماسه دی ماه با آرمان های امام راحل پیمان بستند.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلامی در آن دوران امام گونه و پیامبر گونه مردم و مسئولان را به صبر، شکیبایی، بصیرت و نخبگان را به قانون مداری دعوت کردند.

کاشانی پور همچنین آغاز تحریم های همه جانبه بر علیه کشور را بعد از فتنه ۸۸ عنوان کرد و گفت: آمریکا و هم پیمانانش می خواستند با این کار مردم و کشور را فلج کرده و شکافی بین مردم و مسئولان ایجاد کنند.

وی درخواست رفع حصر از سوی برخی از افراد را زیر سوال بردن اعتقادات دانست و افزود: حصر از سال ۸۹ شروع شد و آنهایی که سعی بر رفع حصر دارند، رفتار و تفکرشان ضد انقلابی است و نباید فراموش کنند که حماسه ۹ دی تیرخلاصی بر فتنه ۸۸ بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی نعمتی است که پس از یکهزار و ۴۰۰ سال به خواست خود مردم ایران به وجود آمد و مردم برای حراست از ان همواره در تمامی صحنه ها حضور داشته اند.

حمید شکری افزود: یکهزار و ۴۰۰ سال است که مردم ایران جان خود را در راه اسلام و دین فدا می کنند و کسانی هم که می خواهند امثال کوروش و داریوش را در مقابل اسلام علم کنند خیالشان باطل است.

وی افزود: حوادث انتخابات سال ۸۸ از سوی دشمنان خارجی و عده ای از فرصت طلبان داخلی برنامه ریزی شده بود که با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی مردم نقش بر آب شد.