فناوری ایران مطابق با استانداردهای جهانی است

مشهد – ایرنا – وزیر برق عراق گفت: فناوری برق جمهوری اسلامی ایران بسیار پیشرفته و مطابق با استانداردهای روز جهانی است. «لوی خطیب» روز شنبه در حاشیه بازدید از مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع برق مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دعوت وزیر نیروی ایران، برای همکاری های بیشتر با جمهوری […]

مشهد – ایرنا – وزیر برق عراق گفت: فناوری برق جمهوری اسلامی ایران بسیار پیشرفته و مطابق با استانداردهای روز جهانی است.

«لوی خطیب» روز شنبه در حاشیه بازدید از مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع برق مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دعوت وزیر نیروی ایران، برای همکاری های بیشتر با جمهوری اسلامی در زمینه برق بر اساس تفاهم نامه هایی که پیشتر با دکتر اردکانیان در بغداد داشته ایم، به ایران سفر کرده ام.
وی بیان کرد: در این سفر بازدیدهایی از تاسیسات برق تهران و مشهد داشته ام که به روز بودن فناوری های کاربردی برایم قابل توجه بود.
او بیان کرد: نکته مهم در این بازدیدها این بود که صفر تا صد فناوری مورد استفاده در برق ایران توسط صنعتگران و متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده است.
خطیب تاکید کرد: کربلا و مشهد از لحاظ فرهنگی دارای زیرساختارهای مشترکی هستند و برای انتقال فناوری های برق از مشهد به عراق کوشش خواهد شد.
به گفته وزیر برق عراق، کربلا همانند مشهد بسیار زائر دارد و می توان از زیرساخت های برق مشهد در این شهر به خوبی بهره برد.
لوی خطیب وزیر برق عراق به همراه مدیران شرکت توزیع برق مشهد از مرکز دیسپاچینگ، هوشمندسازی شبکه، کنتورهای هوشمند، پست های کمپکت، کلیدهای اتوماسیون، اتوماسیون شبکه و سایر فناوری های برق مشهد دیدن کرد.
۳۰۲۷/۵۱۳۲/۶۰۳۳
انتهای پیام/