مایک پنس در کنفرانس ضد ایرانی لهستان شرکت می کند

معاون رئیس جمهور آمریکا قرار است در کنفرانس ضد ایرانی لهستان شرکت کند. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری هیل، دفتر مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که پنس به اروپا سفر خواهد کرد تا در کنفرانس لهستان و کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت کند. کنفرانس لهستان با موضوع برقراری صلح و […]

معاون رئیس جمهور آمریکا قرار است در کنفرانس ضد ایرانی لهستان شرکت کند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری هیل، دفتر مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که پنس به اروپا سفر خواهد کرد تا در کنفرانس لهستان و کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت کند.

کنفرانس لهستان با موضوع برقراری صلح و امنیت در آینده خاورمیانه قرار است در سطح وزیران امورخارجه در ورشو برگزار شود. در این کنفرانس که به‌طور مشترک توسط آمریکا و لهستان برگزار می‌شود احتمالاً درباره سیاست‌های بین‌المللی در قبال ایران و سوریه بحث و رایزنی خواهد شد.

دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا موضعی سخت در قبال ایران اتخاذ کرده است و در ماه مه ۲۰۱۸ نیز از توافق هسته‌ای با ایران که در دوران ریاست جمهوری اوباما به دست آمد، خارج شد و سپس تحریم‌های ایران را بازگرداند. این در حالی است که سران جامعه اطلاعاتی آمریکا روز سه‌شنبه تائید کردند که ایران به توافق هسته‌ای پایبند است و سلاح هسته‌ای نمی‌سازد.

بنا بر این گزارش، مایک پنس سپس به آلمان سفر خواهد کرد تا در کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت و درباره مسئولیت‌ها و مشارکت‌های آمریکا و اروپا در موضوعات امنیتی گفت‌وگو کند.

انتهای پیام