صافی نیوز / اگر در یک سازمان دولتی و یا عمومی غیر دولتی مشغول به کار باشید، با فرآیندهای پیچیده برنامهریزی استراتژیک که در از فرمهای طولانی، ارزیابیهای متعدد و زمان بر که بخش زیادی از توان سیستم تصمیم گیری سازمان را صرف می کند و در نهایت منجر به تولید اسنادی می شود که هیچ گاه در توسعهی واقعی سازمان نقشی نداشتهاند، روبرو شده اید. این نوشتار تحلیلی فردی از سوی نگارنده راجع به این موضوع است که بر اساس تجربه به دست آمده است.
صافی نیوز / فرقی نمیکند که چند سال است در حال کار کردن هستید؛ همیشه آغاز یک شغل جدید برای شما ایجاد پریشانی میکند. در این مقاله دربارهی نحوهی ارتباط با رئیس جدید و سوالاتی که باید از وی پرسیده شود، نکاتی مطرح خواهد شد.
صافی نیوز / خلاقیت و توانایی نوآوری یکی از مهمترین مهارتهای نرم فردی هر شخص میتواند باشد. اما نوع زندگی روزمره و شغلی ما باعث توقف این توانمندی و افتادن در دام کلیشهها میشود. این نوشتار راههای جلوگیری از افتادن در دام کلیشهها را توضیح میدهد.
صافی نیوز / امروزه حال خوب در محیط کار به عنوان یک دغدغهی اصلی برای کارفرمایان موفق مطرح است. اشتغال و فعالیت ضمن اینکه تاثیر مثبتی در زندگی انسان دارد، به دلیل مشقت، سختی و مخاطرات آن، موجب تضعیف حال روحی و جسمی کارکنان میشود. کارمندی که حال روحی و جسمی آن تضعیف شده است، بهرهوری مناسبی در محیط کار ندارد. در نتیجه تضعیف سلامت کارکنان باعث ایجاد خسارت برای کارفرما میشود.
صافی نیوز / اگر واژهی مدیریت استراتژیک را در یکی از موتورهای جستجو کاوش کنیم، چندین چارچوب، ابزار، روش و فرآیند نمایش داده خواهد شد. حجم اطلاعاتی که به دست خواهید آورد، آن قدر زیاد است که شما را برای استفاده از آنها جهت پیادهسازی یک فرآیند مدیریت استراتژیک در سازمان خود، حتی اگر فردی با تجربه باشید دچار سردرگمی میکند، این نوشتار به شما کمک میکند که از این سردرگمی نجات یابید.
صافی نیوز / چالش ایجاد آلودگی و ضایعات، همواره محدود کنندهی اصلی توسعه بوده است و از آنجا که موضوع اصلی سیاستگذاری ملی، توسعه است؛ توجه به این فلسفهی اقتصادی موضوعی حایز اهمیت است.
صافی نیوز / سازمانهای زیادی در نهادهای دولتی و بخش خصوصی به صورت سازمانهای چند منظوره با انبوهی از وظایف مختلف در حال فعالیت هستند. برای مثال، شهرداریها، در بین نهادهای عمومی، سازمانی چند منظوره هستند.
صافی نیوز / در روشهای برنامهریزی سنتی فروش، برنامهها به صورت سالیانه با تعریف مشتری، محصول، اولویتهای فعالیت تیم فروش، نگارش و تدوین میشدند.