مردمی که روی پای خود ایستاده الان وضعیت چهل سال قبل را ندارد

وزیر کشور گفت: مردمی که روی پای خود ایستاده الان وضعیت چهل سال قبل را ندارد. به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در گردهمایی بزرگ فعالان مشارکت اجتماعی و سازمان های مردم نهاد کشور، با اشاره به چهل سالگی انقلاب، اظهار کرد: در جمع عزیزانی هستیم که فعالیت های اجتماعی را در […]

وزیر کشور گفت: مردمی که روی پای خود ایستاده الان وضعیت چهل سال قبل را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در گردهمایی بزرگ فعالان مشارکت اجتماعی و سازمان های مردم نهاد کشور، با اشاره به چهل سالگی انقلاب، اظهار کرد: در جمع عزیزانی هستیم که فعالیت های اجتماعی را در مسیر افزایش مشارکت عمومی بر عهده دارند.

وی افزود: رئیس جمهور با توجه به تلاقی برنامه ها امکان حضور در این برنامه را نداشت و قول می دهم این جلسه را با حضور رئیس جمهور برپا کنیم.

وزیر کشور یادآور شد: در چهل سال انقلاب فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشتیم و برایمان مهم است که در مسیر آرمان های امام و تحت امر رهبری و طبق میثاقی که با شهدا داشتیم عمل کنیم.

رحمانی فضلی اظهار کرد: تمام برنامه های دشمنان انقلاب اسلامی که در جهت تضعیف جمهوری اسلامی بوده مجدد در همان قالب تکرار می شود و رسانه های خود را فعال کردند که علیه مردم ایران عملیات روانی انجام دهند.

وی تصریح کرد: مردمی که روی پای خود ایستاده الان وضعیت چهل سال قبل را ندارد.

وزیر کشور عنوان کرد: وقتی جنگ شروع شد هیچ امکان نظامی و لجستیکی مناسب و کافی نداشتیم و من به عنوان یک پاسدار رفتم و حتی به مردم گفتند اسلحه های خود را بیاورید و همه عشایر سلاح های خود را آوردند که کهنه و زنگ زده بود، مثلا سلاح ام یک و برنو زنگ زده بود و هر پنج سلاح قابلیت تبدیل به یک سلاح را داشت.

رحمانی فضلی افرود: مردم را با همان لباس هایی که داشتند و با نان راهی جبهه ها کردیم در حالیکه منافقین حضور داشتند و هر روز عملیات های تروریستی انجام می دادند و اختلافات داخلی خیلی زیاد بود.

وی تاکید کرد: در شرایطی صف آرایی کرده و پیروز شدیم که امکانات بسیار کمی داشتیم. من ۲۱ سال سن داشتم و امام گفتند که ما حتماً پیروز می شویم و امروز انقلاب اسلامی انقلاب چهل سال قبل نیست؛ چرا دشمن با ما درگیر است؟ می گویند نباید به سلاح های پیشرفته دسترسی داشته باشید.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: دشمن در منطقه در هیچ جایی پیروز نخواهد شد و تا کنون هم پیروزی نداشته و ما طبق آموزه های دینی معتقد به تهاجم نیستیم و همه افکار عمومی دنیا با واژه ایران آشنا هستند و من ۱۰ سال در صدا و سیما مسئولیت سیاسی داشتم و انقلاب اسلامی عنوانی پر تکرار در رسانه های دشمن است.

ادامه دارد…