مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا: تفکر انقلابی موجب پیشرفت و ترقی کشور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت : پیشرفت و ترقی کشور در هر مقطعی به دلیل انقلابی عمل کردن بوده است و در هر جا پیشرفتی نبوده نشانگر آن است که عمل انقلابی در آن بخش وجود نداشته است. به گزارش صافی؛ حجت الاسلام کاملی فر در جمع بازنشستگان سپاه مراغه با اشاره […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت : پیشرفت و ترقی کشور در هر مقطعی به دلیل انقلابی عمل کردن بوده است و در هر جا پیشرفتی نبوده نشانگر آن است که عمل انقلابی در آن بخش وجود نداشته است.

به گزارش صافی؛ حجت الاسلام کاملی فر در جمع بازنشستگان سپاه مراغه با اشاره به دست آوردهای انقلاب اسلامی گفت:  دست آوردهای انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، قبل از انقلاب کسانی بر سر کار بودند که معروف به فسق و فجور بودند اما بعد از انقلاب در راس نظام یک فقیه عادل و زاهد قرار دارد .
وی افزود : بخش های وسیعی از کشور ایران در طول حکومت سلاطین بی کفایت از کشور جدا شده است و این در حالی است که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی حتی یک وجب از کشور به دست بیگانگان نیفتاد.
حجت الاسلام کاملی فر خاطرنشان کرد : در بخش پزشکی و علمی کشور به عنوان قطب درمانی در غرب آسیا تبدیل شده است در صورتی که پیش از انقلاب از کشورهایی چون هند پزشک به کشور می آمد.
وی با اشاره به تشکیل حکومت اسلامی بعد از انقلاب تصریح کرد : ارزش نهادن به دین و مطرح کردن حکومت اسلامی به عنوان یک شیوه نوین در کشور داری و حکومت ، از دست آورد های مهم انقلاب اسلامی است .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اظهار داشت : جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به عنوان بلندگوی تفکر ناب شیعه در دنیا مطرح است و این قدرتی که شیعیان پیدا کرده اند بعد از حکومت حضرت  علی(ع) در طول تاریخ بی نظیر است.
وی ادامه داد : در سایه قدرت انقلاب اسلامی آزادی خواهان جهان بخصوص در کشورهای اسلامی توانسته اند قیام کنند و در مقابل طاغوت زمان خود بایستند.
حجت الاسلام کاملی فر گفت : به برکت وجود انقلاب اسلامی الان در عراق یک حکومت شیعه برپا شده است و تفکر ناب این انقلاب روز به روز در حال صادر شدن به  سرتاسر دنیا است.
وی با اشاره به اینکه عده ای در صدد تضعیف انقلاب هستند افزود : در حال حاضر عده ای با شیطنت تمام در تلاش هستند که مشکلات کشور را مربوط به تفکر انقلابی و انقلابیون بدانند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد : در صورتی که همین تفکر باعث پیشرفت و رشد کشور شده است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها تاکید کرده اند که روحیه انقلابی و تفکر ناب انقلاب باید گسترش یابد چرا که این تفکر باعث پیشرفت و رشد کشور است.
وی اضافه کرد : هر جا به فرمول انقلابی بودن تکیه شده است پیشرفت و ترقی وجود داشته است و هر جا به خاطر خوش آیند دشمن از مواضع خود عقب نشینی کرده ایم شکست خورده ایم.
حجت الاسلام کاملی  در پایان گفت : رهبر معظم انقلاب تاکید بر انقلابی بودن و ترویج گفتمان انقلاب می کند و عده ای متاسفانه در مقابل اسلام رحمانی را مطرح می کنند و تفکر انقلابی را منجر به عقب افتادگی می دانند و فکر می کنند با اعتماد به دشمن می توانند مشکلات کشور را حل کرد .