خاندوزی:

نیازمند همکاری دولت و مجلس بیش از پیش هستیم

صافی نیوز / وزیر اقتصاد، گفت: متاسفانه از اظهارات بنده درباره موضع رئیس مجلس سوء برداشت شده و برخی به‌دنبال فرصت برای تفرقه افکنی میان دولت و مجلس‌اند، اما کشور در شرایط فعلی، بیش از پیش نیازمند همکاری است.

به گزارش صافی به نقل از فارس، سیداحسان خاندوزی امروز در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه چک امن دیجیتال (چکاد) در بانک مرکزی، اتفاقات اخیر شکل گرفته با مجلس را ناشی از سوء تفاهم دانست و اظهار داشت:‌ بنده ملاحظات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را کاملا درک می‌کنم، چرا که خودم هم در جایگاه نمایندگی بوده‌ام و می‌دانم که مجلس دغدغه مردم و مشکلات آن‌ها را دارد و حل این مشکلات در گرو همکاری مجلس و دولت است.

وی ادامه داد: در موضوع تبصره ۱۸ نیز اتفاقا همکاری بسیاری خوبی از جانب کمیسیونهای مجلس انجام شده است و جا دارد از شخص آقای دکتر قالیباف و کمیسیون محترم قدردانی کنم.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه مطالبه و نظارت مجلس و پاسخ‌گویی دولت‌مردان امری ضروری است، گفت: متاسفانه از اظهارات بنده درباره موضع رئیس محترم مجلس سوء برداشت شده و برخی به‌دنبال فرصت برای تفرقه افکنی میان دولت و مجلس‌اند اما در شرایط فعلی، کشور بیش از پیش نیازمند همکاری است.

خاندوزی در خصوص لایحه اصلاح قانون اموال تملیکی، اظهارداشت: تلاش کرده و می‌کنیم تفاوت دیدگاهی که پیرامون لایحه ۲فوریتی وجود دارد، حل و فصل شده و لایحه به جریان بیافتد.

انتهای پیام/