واکنش علیرضا رئیسیان به حاشیه های افتتاحیه جشنواره فجر/ بعضی ها نمی خواهند واقعیت را ببینند

علیرضا رئیسیان که از حاضران در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بود، تک‌خوانی در این مراسم را با قاطعیت رد کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته (سه شنبه ۹ بهمن) مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در حالی در پردیس تئاتر تهران برگزار شد که مثل هر مراسمی بعد از اتمام آن […]

علیرضا رئیسیان که از حاضران در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بود، تک‌خوانی در این مراسم را با قاطعیت رد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته (سه شنبه ۹ بهمن) مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در حالی در پردیس تئاتر تهران برگزار شد که مثل هر مراسمی بعد از اتمام آن حاشیه‌هایی به‌وجود آمد. در همین رابطه با علیرضا رئیسیان که امسال با فیلم «مردی بدون سایه» در جشنواره فجر حضور دارد، گفت‌وگویی انجام داده‌ایم.

علیرضا رئیسیان در گفت‌وگو با خبرآنلاین، درباره کیفیت برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره که شب گذشته در پردیس تئاتر تهران در منطقه خاوران تهران برگزار شد، گفت: «من در این سی و چند سال در هیچ مراسمی شرکت نکرده‌ام و در مراسم شب گذشته هم به دلیل اینکه قرار بود در بخش بزرگداشت خانم معتمدآریا روی صحنه بروم، حضور پیدا کردم. سر و شکل مراسم دیشب بسیار سینمایی بود. در عکس‌هایی که از سال‌های قبل می‌دیدم، دکورها خیلی شلوغ بودند که اصلا ربطی به سینما نداشتند.»

این کارگردان در ادامه در واکنش به حاشیه‌هایی که بعد از اجرای گروه کُر بعد از نمایش «سلام چهل سالگی» به وجود آمد، بیان کرد: «من متوجه تک‌خوانی نشدم و حتما آن‌هایی که چنین قضیه‌ای را مطرح کردند، آنهایی هستند که مو را می‌بینند نه پیچش مو. در واقع اصلا برای‌شان مهم نیست که بخواهند ببینند. من به عنوان کسی که در سالن حضور داشتم، با قاطعیت می‌گویم چنین چیزی نبوده است و بانوان به شکل گروهی می‌خواندند.»

۵۷۲۴۴