سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

پذیرش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان طبق توضیحات مندرج در دفترچه انجام شود

صافی - سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان طی دو سه روز گذشته مشکلاتی درباره استخدام خود داشتند که در جلسه کمیسیون مقرر شد هرآنچه در در دفترچه آمده آن‌ را عملل کنند چراکه دانشجویان این دفترچجه را خوانده‌اند و بر این اساس وارد دانشگاه فرهنگیان شده‌اند.

میرحمایت میرزاده در گفت‌و‌گویی، در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون در دو بخش برگزار شد؛ بخش اول مربوط به حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان در کمیسیون و بررسی مسائل این دانشگاه بود و بخش دوم هم مسئولان جهاد دانشگاهی به ارائه گزارش عملکرد و اهداف خود پرداختند.

وی تاکید کرد: رئیس دانشگاه فرهنگیان در این جلسه گزارشی از برنامه‌ریزی‌‌های خود مبنی بر رفع کمبود معلم را مطرح کرد. دانشجویان این دانشگاه طی دو سه روز گذشته مشکلاتی درباره استخدام خود داشتند که در جلسه کمیسیون مقرر شد هرآنچه در در دفترچه آمده آن‌ را عملل کنند چراکه دانشجویان این دفترچجه را خوانده‌اند و بر این اساس وارد دانشگاه فرهنگیان شده‌اند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: مسئولان جهاد دانشگاهی نیز در بخش دوم این جلسه به ارائه توضیحاتی درباره راه‌کارهایی جهت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و رفع نیازهای فعلی جامعه پرداختند.