پرداخت ۴۵۰۰ میلیارد تومان برای بسته‌های حمایتی

صافی -معاون رئیس جمهور با اشاره به تحقق وعده دولت مبنی بر ارائه بسته حمایتی گفت: در مرحله اول در مجموع حدود 4 هزار و 500 میلیارد تومان پرداخت شد و در حال آماده‌سازی پرداخت مرحله دوم این بسته حمایتی هستیم.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور افتتاح و بازدید پروژه‌‌های جنوب کرمان وارد جیرفت شد، وی قرار است از بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی و پروژه تکمیل راهسازی و ابنیه محور گمرکان – امجز در شهرستان عنبرآباد، تالاب جازموریان، مجتمع دامداری بزمورسیا و کارخانه شیر لبنیات پاک شهرستان قلعه‌گنج، هتل خشت و گلی و قلعه منوجان بازدید و پروژه آبرسانی به قلعه‌گنج را افتتاح کند.

همچنین شرکت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ویژه جنوب استان کرمان از دیگر برنامه‌های سفر نوبخت به جنوب کرمان است.

نوبخت در فرودگاه جیرفت در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق وعده دولت مبنی بر ارائه بسته حمایتی اظهار کرد: در مرحله اول در مجموع حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شد و در حال آماده‌سازی پرداخت مرحله دوم این بسته حمایتی هستیم.

معاون رئیس جمهور در حاشیه بازدید از پروژه پل سرجاز جیرفت با بیان اینکه این طرح در مصوبات سفر دیده شده است، گفت: برای این سفر ۶۸۶ میلیارد تومان برای توسعه جنوب کرمان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای جنوب کرمان ۱۶ پروژه مهم در نظر گرفته شده که در ریل توسعه قرار بگیرد.