پیام کی روش پس از حذف ایران از جام جهانی

صافی نیوز / سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پی حذف تیمش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از شاگردان خود تمجید کرد.

به گزارش صافی به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (سه‌شنبه) با قبول شکست یک بر صفر مقابل آمریکا در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، با دو شکست و یک پیروزی به کار خود در گروه B رقابت‌ها پایان داد و از راهیابی به مرحله حذفی بیست‌ودومین دوره مسابقات جام جهانی بازماند. سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان با حذف تیمش از دور این رقابت‌ها، پیامی را در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» خطاب به ملی‌پوشان فوتبال ایران منتشر کرد.

در پیام کی‌روش آمده است: «در فوتبال چیزی از بردهای اخلاقی وجود ندارد، اما وقتی به آرزوهایت نمی‌رسی هیچ چیز غیراخلاقی نیست، تا جایی که با میل کامل و ذهنیت قهرمانی شجاعانه بهترین کار را انجام می‌دهید. من به شما افتخار می‌کنم و یک بار دیگر در داخل و خارج از زمین فوق‌العاده بودید. این یک افتخار و امتیاز بود که بخشی از این خانواده فوتبال بودم».

در ادامه پیام سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان شده است: «من معتقدم که شما سزاوار احترام کامل هستید. اعتبار برای هواداران فوتبال و کشورتان. برای همه شما آرزوی شادی، آرامش، موفقیت و سلامتی دارم. متشکرم. کارلوس کی‌روش».

انتهای پیام/