سرمربی تراکتورسازی خبر داد؛

چند بازیکن جدید در روزهای آینده به تراکتور ملحق می ‎شوند

صافی - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: چند بازیکن جدید در روزهای آینده به تیم اضافه می‌شود.

محمد تقوی درباره وضعیت فعلی تیم تراکتور اظهار داشت: بعد از باخت مقابل فولاد خوزستان که به نظرم بدترین نتیجه ممکن بود و من از خود بچه‌ها هم ناراحتم که چرا این اتفاق افتاد، برنامه‌ریزی را بر این مبنا قرار دادیم که در دو هفته اول تمرینات، کارهای بدنی داشته باشیم تا بازیکنان از نظر بدنی بعد از ۱۲ روزی که استراحت می‌کنند، به شرایط مناسب برگردند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه افزود: با همکاری و هماهنگی‌هایی که طی هفته‌های اخیر با اعضای کادرفنی داشتیم، برنامه‌ تمرینات تنظیم شد و بازیکنان از نظر بدنی شرایط خوبی پیدا کردند.

وی اضافه کرد: کارهای تاکتیکی را از هفته بعد شروع می‌کنیم و برای برگزاری چند دیدار دوستانه برنامه ریزی کرده ایم.

تقوی با ابراز نگرانی از نبود بازیکنان ملی‌پوش، اظهار داشت: این موضوع باعث می شود که بین بازیکنان تعادل برقرار نشود، چرا که بازیکنان حاضر در تمرینات برنامه‌های پرفشاری پشت سر می گذارند ولی تمرینات تیم ملی با ما متفاوت است چون آن‌ها در شرایط بازی هستند و ما تعطیلات را پشت سر می‌گذاریم.

محمد تقوی در ادامه اظهاراتش، از اضافه شدن چند بازیکن جدید طی روزهای آینده خبر داد و بیان داشت: با اضافه شدن چند مهره جدید در روزهای آینده تیم ما تا حدود زیادی کامل می‌شود و باید منتظر بازگشت بازیکنان ملی‌پوش باشیم.

انتهای پیام/