مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی:

چهارهزار نفر برای خادمی امام رضا (ع) ثبت نام کرده اند

صافی - مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی گفت: چهار هزار نفر برای خادمی افتخاری حرم مطهر امام رضا (ع) در استان ثبت نام کرده اند.

محمدیوسف شاکری روز سه شنبه در مراسم معارفه مسئول دفتر این آستان در هشترود اظهار داشت: 18 دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان های استان فعالیت می کنند که انجام کارهای فرهنگی و جذب نذورات از جمله محورهای فعالیت آنهاست.

وی گفت: تلاش می کنیم نذوراتی که مردم هر شهر به صورت عام برای امام رضا (ع) وقف می کند در همان شهر برای فقرا هزینه شود و نذوراتی که به نیت عام برای ثامن الائمه وقف می شوند به بخش فعالیت های اقتصادی، اشتغال و تولید سوق داده می شود.

شاکری همچنین از آغاز به کار فعالیت خادمیاران زیارت، خادمیاران وقف و نذر، خادمیاران فرهنگی و آموزشی، خادمیاران اطعام و حمایت مالی از محرومان، خادمیاران ستادی، خادمیاران بهداشت و درمان، خادمیاران اردوهای جهادی و فنی مهندسی و خادمیاران کارآفرینی و اشتغال در استان خبرداد.

وی اضافه کرد: اعزام محرومان به زیارت مشهد مقدس، اطعام، اشتغال و کار آفرینی برای جوانان و توسعه و ترویج موقوفات از مهم‌ ترین فعالیت های دفاتر آستان قدس رضوی است.

شاکری به دفاتر شهرستان های آستان قدس توصیه کرد تا در 15 عرصه فرهنگی شامل شعر، مداحی، هنر، ورزشی، پزشکی، تشکل های خانواده و بانوان و هفت عرصه حوزه امدادی شامل اردوهای جهادی، کمک به محرومان، سلامت، بهداشت، اشتغال و کارآفرینی فعالیت چشم گیر داشته باشند.

در این مراسم احمد صادقی به عنوان مدیر آستان قدس رضوی در هشترود معرفی شد.