کلاس بازیگری نرفته ام،تجربه تاتر هم ندارم!

فضای جامعه پر از تلخی و خیانت است،ما در این فضا می خواهیم از رفاقت حرف بزنیم،در جایی که غریضه غالب می شود و می رسد به وفاداری ! به گزارش فاطمه چشمی خبرنگار آفتاب : سها نیاستی در نشست خبری فیلم سال دوم دانشکده من ساخته رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال خبرنگار […]

فضای جامعه پر از تلخی و خیانت است،ما در این فضا می خواهیم از رفاقت حرف بزنیم،در جایی که غریضه غالب می شود و می رسد به وفاداری !

به گزارش فاطمه چشمی خبرنگار آفتاب : سها نیاستی در نشست خبری فیلم سال دوم دانشکده من ساخته رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال خبرنگار که چطور برای این نقش انتخاب شدید و چرا در بازی از نگار جواهران تقلید می کنید گفت: تقلیدی در کار نبوده است اصلا،من معماری خوانده ام و هیچ تجربه بازیگری نداشتم به واسطه یکی از دوستانم و صرفا علاقه مندی به بازیگری در دفتر آقای صدرعاملی تست دادم و بعد از چند مرحله انتخاب شدم. صدرعاملی کارگردان این فیلم نیز گفت:بازیگران حرفه ای به من خیلی کمک کردند، نیت اصلی من این بار فاصله گرفتن از ژانر اجتماعی و نزدیک شدن به ژانر انسانی بود،داستان باید در ذهن مخاطب اتفاق بیفتد و این کاراکترها شما را درگیر رویای ذهنی خودشان می کنند. وی در ادامه گفت:فضای جامعه پر از تلخی و خیانت است،ما در این فضا می خواهیم از رفاقت حرف بزنیم،در جایی که غریضه غالب می شود و می رسد به وفاداری !