آیت‌الله حسینی‌شاهرودی:

گروه‌های ضدانقلاب از ولایت‌مداری مردم کردستان سوءاستفاده می‌کنند

صافی - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: گروه‌های ضدانقلاب از ولایت‌مداری مردم کردستان سوءاستفاده می‌کنند اما خوشبختانه تلاش‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام مسکوت مانده است.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری کردستان که با حضور معاون اول قوه قضائیه در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با بیان اینکه اگر جلوی فساد مفسدین در جامعه، توسط گروهی گرفته نشود، فساد جهانگیر می‌شود، اظهار داشت: مبارزه با فساد هم جنبه نظامی داشته و هم جزو وظایف قوه قضائیه است.

وی افزود: این مبارزه در راستای استقرار عدالت، حکومت دین و حاکمان دینی صورت می‌پذیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، قوه قضائیه و نیروی نظامی را مکمل هم و پناهگاه مردم در استقرار عدالت دانست و تصریح کرد: در طول تاریخ شاهد هستیم که خداوند انسان‌هایی را مأمور می‌سازد که در مقابل متجاوزین به امنیت، اقتصاد و معیشت مردم و همچنین حیثیت و آبروی مردم مقابله کنند.

وی در مقابله با فساد نقش دستگاه قضایی را نقشی کلیدی دانست و خواستار همکار نیروهای انتظامی با قوه قضاییه شد.

اقدامات “سریع، به‌جا و آگاهانه” قوه قضایی در شرایط اقتصادی اخیر شایان تقدیر است

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه اقدامات سریع، به‌جا و آگاهانه قوه قضایی در شرایط اقتصادی اخیر شایان تقدیر است، عنوان کرد: هماهنگی نیروی قضایی و نیروی نظامی در استقرار امنیت خاطر و آرامش مردم غیرقابل انکار است.

وی گریزی به معرفی حقانیت حکومت پیامبر اسلام(ص) توسط جنگ بدر زد و گفت: حق با کلمات و وعده پیروزی و حمایت از مسلمانان و نابودی کفار در قالب جنگ بدر محقق شد؛ جنگ میان حق و باطل برقرار است و برخورد حق با باطل تهاجمی بوده و تعارف ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه حالت فعال بودن حق باید به گونه‌ای باشد که همواره در مقابل باطل سدی بازدارنده باشد، خاطرنشان کرد: باطل پیش از آنکه ظهور یابد، نابودشدنی و هیچ است، بنابراین باید در مقابل تهاجمات و مجرمین با اقتدار مقابله کرد.

اتحاد خوبی بین مردم و مسئولان کردستان حاکم است

وی با توصیف مردم کردستان به مردمانی خوب، عاطفی، مهربان، دوست‌داشتنی، ولایت‌مدار، عاشق رهبر، ملت و کشورشان، گفت: گروه‌های خارج از انقلاب با سوء استفاده از این ویژگی‌ها در تلاش برای ضربه‌زدن به انقلاب بودند که خوشبختانه با همکاری خود مردم این تلاش‌ها مسکوت ماند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اعلام اینکه در کردستان اتحاد خوبی بین مردم، مسئولان و نیروهای خدمت‌گذار حاکم است، بیان کرد: بحمدالله آرامش و امنیت حاکم در استان، نتیجه این همکاری وزین و زیباست.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی در پایان با تأکید بر پیگیری جدی رشد همه جانبه استان فرهنگی کردستان، تاکید کرد: دستگاه‌های متولی امر در ادامه این رسالت یاری‌گر قوه قضاییه استان باشند.