مدیر کمیته امداد مراغه:

۵٫۳۵ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان مراغه پرداخت شد

صافی - مدیر کمیته امداد مراغه از پرداخت 5 میلیارد و 350 میلیون تومان وام خوداشتغالی به مددجویان تحت حمایت این کمیته در سالجاری خبر داد و گفت: این تسهیلات به 310 نفر پرداخت شده است.

اکبر ابراهیمی روز دوشنبه با بیان اینکه این میزان اعتبار از محل تسهیلات بانکی و امدادی پرداخت شده اظهار داشت: اساس و سیاست های کلان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور هدایت خانواده های تحت پوشش به سمت اشتغال، درآمدزایی و خودکفایی است.

وی اضافه کرد: همچنین یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب وام کارگشایی به ۴۶۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در سالجاری پرداخت شده است.

ابراهیمی توانمندسازی اقتصادی، توسعه فرهنگ کار و کمک به افزایش تولید ناخالص ملی را از مهم ترین اهداف پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد عنوان کرد.

وی با بیان این که خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته از خانواده های تحت پوشش ارائه می شود، افزود: مددکاران این نهاد در حد توان خود می کوشند تا نیازمندی خانواده ها را در زمان مناسب مرتفع سازند.

وی ادامه داد : مشارکت مردم و همشهریان در این اتفاق خداپسندانه موجب می شود که هیچ پدر و مادری شرمنده فرزندان خود نشوند.

وی افزود: همشریان و نیکوکاران مراغه ای می توانند برای مشارکت در این طرح با شماره های ۳۷۲۵۲۱۱۱ و ۳۷۲۴۵۵۵۱ کمیته امداد مراغه تماس حاصل کنند.

پنج هزار و ۷۵۱ خانواده نیازمند در مراغه معادل هفت درصد جمعیت ۲۶۳ هزار نفری شهرستان زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.