آبی اناری ها با لباس هایی با الفبای چینی به مصاف رئال می روند

تهران- ایرنا- بازیکنان تیم بارسلونا برای بازی امشب خود مقابل رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، پیراهن های ویژه ای را که اسامی آنها روی آن به زبان چینی نقش بسته شده است، به میدان خواهند رفت. به گزارش ایرنا، تارنمای خبری یورو اسپورت روز چهارشنبه با درج این خبر نوشت: […]

تهران- ایرنا- بازیکنان تیم بارسلونا برای بازی امشب خود مقابل رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، پیراهن های ویژه ای را که اسامی آنها روی آن به زبان چینی نقش بسته شده است، به میدان خواهند رفت.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری یورو اسپورت روز چهارشنبه با درج این خبر نوشت: باشگاه بارسلونا ضمن تایید این موضوع، اعلام کرد که آنها این اقدام را در راستای بزرگداشت سال جدید چینی انجام خواهند داد؛ در واقع این نخستین باری است که این تیم چنین اقدامی را صورت می دهد.
آبی اناری ها با انتشار بیانیه ای تایید کردند که این حرکت بخشی از تلاش های غول های کاتالان برای تثبیت حضور هر چه بیشتر در بازار چین به شمار می رود.
در بیانیه مذکور آمده است: این اقدام در ویدئویی منتشر شده به منظور تبریک سال نوی چینی به طور رسمی اعلام شده است؛ ویدئویی که با شرکت «لیونل مسی»، «جرارد پیکه»، «مارک آندره ترشتگن» و «ساموئل اومتیتی» ساخته شده است.
آبی اناری ها بدنبال فتح پنجمین قهرمانی پیاپی خود در کوپا دل ری هستند اما برای رسیدن به فینال ابتدا باید از سد کهکشانی ها بگذرند.
علاوه بر این، با اعلام باشگاه، نام فوق ستاره آرژانتینی با وجود گمانه زنی ها مبنی بر تشدید مصدومیت وی از ناحیه ران پا، در فهرست ۱۹ نفره اعلام شده از سوی «ارنستو والورده» گنجانده شده است.
ورزشی**۳۹۹۱**۹۱۱۸**
انتهای پیام/