آبی ها خطاب به منشا؛ به پر افتخارترین تیم ایران خوش آمدی

تهران-ایرنا- بازیکنان استقلال در آخرین تمرین پیش از بازی با پیکان به «گادوین منشا» مهاجم جدید تیمشان خودش آمدگویی خاصی داشتند. به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا؛ پیش از آغاز تمرین «وینفرد شفر» سرمربی استقلال دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و گفت: اولین بازی ما در دور برگشت لیگ برتر برابر تیمی برگزار می شود […]

تهران-ایرنا- بازیکنان استقلال در آخرین تمرین پیش از بازی با پیکان به «گادوین منشا» مهاجم جدید تیمشان خودش آمدگویی خاصی داشتند.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا؛ پیش از آغاز تمرین «وینفرد شفر» سرمربی استقلال دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و گفت: اولین بازی ما در دور برگشت لیگ برتر برابر تیمی برگزار می شود که نسبت به نیم فصل تغییرات زیادی داشته است. آن ها انگیزه های زیادی برای رویارویی مقابل ما دارند، اما می خواهیم با پیروزی و سه امتیاز کامل شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم.
وی افزود: به توانایی های همه شما ایمان دارم و معتقدم با تلاش دسته جمعی به آن چه می خواهیم دست می یابیم.
سپس، بازیکنان با دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی زیر نظر «مارکوس فیلیپ» بدن های خود را گرم کرده و آماده تمرین شدند.
بازیکنان استقلال زیر نظر شفر به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند و سرمربی آلمانی آبی پوشان آخرین توصیه های تاکتیکی اش را گوشزد کرد تا آن ها با آمادگی بیشتری رودروی شاگردان حسین فرکی قرار بگیرند.
سید مهدی رحمتی و سید مهدی حسینی زیر نظر اشکان نامداری به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.
گادوین منشا که از پرسپولیس به استقلال ملحق شده است، اولین جلسه تمرینی اش را با این تیم پشت سر گذاشت.
بازیکنان استقلال خطاب به او گفتند: «به پر افتخار ترین تیم ایران خوش آمدی».
دیدار تیم های پیکان و استقلال تهران، عصر فردا (پنجشنبه) از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در شهر قدس برگزار می شود.
ورزشی**م.ت**۳۷۸۳**
انتهای پیام/