آخرین وضعیت پرونده عنابستانی در مجلس

صافی نیوز / عضو هیات رییسه مجلس از برگزاری جلسات مشترک بین هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و نیروی انتظامی برای پیگیری ماجرای درگیری نماینده سبزوار با مامور راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت که احتمالا ظرف یک یا 2 هفته آینده این پرونده به نتایج مشخص‌تری برسد.

به گزارش صافی به نقل از انتخاب، حسین حسین‌زاده در پاسخ به این پرسش که وضعیت رسیدگی به ماجرای درگیری علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مامور راهنمایی و رانندگی مربوط به خط ویژه دروازه دولت به کجا رسید، گفت: من در حال حاضر برای سرکشی به امور شهروندان حوزه انتخابیه به این منطقه آمدم و طبق آخرین اطلاعاتی که داشتم، می‌دانم که این موضوع همچنان در حال بررسی و پیگیری در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این پرسش که به عنوان یک نماینده فکر می‌کنید رویکرد و برخورد مناسب با این ماجرا چیست، تصریح کرد: من قبلا یک بار درباره این مساله توییت زده بودم و مواضعم را اعلام کرده بودم و حالا نیز اعتقاد دارم که ما نمایندگان مجلس ، قانون‌گذار و ناظر بر آن هستیم. بنابراین ما باید تابع قانون باشیم و قانون‌مداری و احترام به قانون را از خودمان در جامعه شروع کنیم.

نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا بررسی ماجرای درگیری نماینده سبزوار و مامور راهنمایی و رانندگی با همراهی و مشارکت نیروی انتظامی دنبال می‌شود، اظهارکرد: هیات نظارت طبق گزارشات واصله و اطلاعات و اظهارات موجود در پرونده و مستنداتی که از نوارهای ویدئویی در محل به دست آمده پرونده را بررسی می‌کند و اتفاقا جلسات مشترکی نیز با نیروی انتظامی برگزار کرده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش همکاران من این است تا به صورت شفاف، ابعاد ماجرا مشخص شود تا اگر نماینده مجلس مقصر ماجرا بود، ایشان عذرخواهی کرده و چنانچه مامور راهنمایی و رانندگی مقصر بود نیز، اقدامات لازم نیز در آن زمینه پیگیری و بررسی شود.

حسین زاده در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید نتیجه این پرونده چه زمانی مشخص شود، گفت: احتمال دارد که ظرف یک یا ۲ هفته آینده نتایج بهتری از این پرونده مشخص شود که برای مردم و رسانه‌ها نیز قابل بیان باشد.