آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه درخشانی در تاریخ دفاعی کشورمان است

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه گفت: آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه درخشانی در تاریخ دفاعی کشورمان زمینه ساز پیروزی های بزرگ ملت ایران است. به گزارش صافی، حمید شکری صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان که به مناسبت سوم خرداد سالروز […]

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه گفت: آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه درخشانی در تاریخ دفاعی کشورمان زمینه ساز پیروزی های بزرگ ملت ایران است.

به گزارش صافی، حمید شکری صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد گفت: آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه درخشانی در تاریخ دفاعی کشورمان زمینه ساز پیروزی های بزرگ ملت ایران در برابر رژیم بعثی صدام در هشت سال دفاع مقدس شد.

وی افزود: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر یادآور سلحشوری ها و مقاومت جوانان برومند میهن اسلامی در برابر تجاوز رژیم بعثی و ایادی استکبار جهانی است.

شکری ادامه داد: سوم خرداد ۶۱، نیروهای مسلح، ارتشی، سپاهی و بسیجی دوشادوش مردم در سخت ترین روزها و شرایط از میهن عزیز اسلامی دفاع کرده و حماسه ها آفریدند.

فرماندار ویژه مراغه با اشاره به پیروزی بزرگ عملیات بیت المقدس گفت: عملیات بیت المقدس در حالی به پیروزی بزرگ رسید که رزمندگان با کمترین امکانات در برابر ارتش تا دندان مسلح صدام ایستادند و پیروز شدند و غرور ملی را به میهن بازگرداندند.

وی همچنین افزود: وجود ایمان، معنویت و اتحاد همواره رمز پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان داخلی و خارجی و نیز در هشت سال دفاع مقدس بود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی افزود: اکنون جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، مقتدرتر از هر زمانی است لیکن در برابر زیاده خواهی های دشمن تسلیم نخواهد شد.

شکری ادامه داد: ما طالب و آغازگر جنگ نخواهیم بود لیکن در صورت تعدی و تجاوز از سوی دشمن، متجاوزان منتظر پاسخی قاطع و محکم ما باشند.

سرهنگ پاسدار رضا سامی، فرمانده سپاه ناحیه مراغه در این مراسم با اشاره به ایثارگری رزمندگان گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس مردان بی ادعای دوران جنگ بودند و افتخار برای میهن و نظام اسلامی آفریدند.

وی افزود: سوم خرداد به برکت حماسه های رزمندگان، روزی به وسعت تاریخ و خرمهشر شهری به وسعت ملت شده است.

سامی ادامه داد: قدرت معنوی و ایمان رزمندگان پیروزی های این ملت را رقم زد است لیکن دشمن امروز به دنبال از بین بردن معنویت به عنوان قدرت نرم ملت ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: تمامی تاکتیک ها و ترفندهای شوم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب برای تضعیف اتحاد و باورهای مردم بوده و باید در این زمینه هوشیارتر از هر زمان دیگر بود.

وی تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان، عمل کردن به راهبردهای رهبر انقلاب عنوان کرد و افزود: راه مقابله با دشمنان، مذاکره نیست بلکه تنها راه مقابله عمل به راهبردهای رهبر انقلاب است.

به گزارش صافی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در مراغه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در سپاه ناحیه مراغه برگزار شد.

انتهای خبر/