آغاز واگذاری کارت اعتباری به دارندگان سهام عدالت

صافی نیوز / عضو هیات مدیره بانک ملی با بیان اینکه کارت اعتباری سهام عدالت برای همه دارندگان این سهام از امروز صادر می‌شود، گفت: دارندگان سهام عدالت می‌توانند معادل ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت خود از بانک‌های تجارت و ملی کارت اعتباری دریافت کنند.

به گزارش صافی، سیدفرید موسوی در نشست خبری که با حضور عباس معمار نژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد برگزار شد، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به دارندگان سهام عدالت در چندماه گذشته به صورت آزمایشی انجام شد و از امروز بانک ملی آمادگی پوشش تمام دارندگان را دارد.

وی افزود: دارندگان سهام عدالت برای دریافت کارت اعتباری نیازی به مراجعه به شعب ندارند و می توانند مدارک هویتی خود را در سامانه بانکی ثبت کنند و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرند.

موسوی با اشاره به اینکه زمان بازپرداخت تسهیلات سهام عدالت سه سال تعیین شده است، تاکید کرد: این تسهیلات نیاز به ضامن ندارد سهام عدالت ضامن این وام خواهد بود.

وی تصریح کرد: در صورتی که متقاضیان طی یک ماهه تسهیلات دریافت شده را پرداخت کند، کارمزد به تسهیلات آنان اضافه نخواهد شد.

به گفته وی، کارت اعتباری سهام عدالت برای همه دارندگان از امروز صادر می شود و بانک آمادگی پرداخت تسهیلات را دارد.

پیشتر مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: مذاکره با بانک‌ها برای اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت انجام شده است و مشمولان می‌توانند تا ۶۰ درصد ارزش روز سهام عدالت خود را کارت اعتباری دریافت کنند.