جواد امام:

آقایان زودهنگام جشن پیروزی گرفته اند

صافی نیوز / جواد امام چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: قطعا آنچه تعیین کننده نتیجه انتخابات است حضور مردم است و آن چیزی که مسلم است تلاش هایی است که مردم حضور پیدا نکنند.

به گزارش صافی به نقل از خبرآنلاین، جواد امام چهره سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از مشارکت چند درصد است؟ گفت: من فکر می‌کنم در این زمینه اظهار نظر کردن تا حدودی سخت است. شهر در محاصره یک کاندیدای خاص است و به این دلیل اظهار نظر تا حدودی سخت است.

او افزود: شهر و کشور در محاصره یک کاندیدای خاص قرار گرفته و آقایان زودهنگام اقدام به جشن پیروزی کرده‌اند و با این اقدامات بسیار سخت است که در مورد انتخابات اظهار نظر کنیم.

این چهره سیاسی اصلاح طلب درباره دعوت مردم به حضور در انتخابات عنوان کرد: قطعا آن چیزی که تعیین کننده نتیجه انتخابات است حضور مردم است و آن چیزی که مسلم است تلاش هایی است که مردم حضور پیدا نکنند، یعنی آن چیزی که ما تا الان شاهد بودیم متاسفانه اینگونه بوده است و اگر مردم، حضور پیدا کنند حتما می توانند این بازی را بهم بزنند.

او درباره میزان مشارکت اظهار کرد: همانطور که عرض کردم به خاطر این قوایی که شهر را گرفته اند پیش بینی مقداری سخت است. کاندیداهایی که انصراف دادند هم پوششی نبودند، آنها یک ماموریتی را تعریف کردند که هرکجا احساس کنند که مردم قرار است تصمیمشان تغییر کند آنها بتوانند در مقابل مردم صفشان را محکم تر کنند.

انتهای پیام/