آلومینیوم اراک شهرداری ماهشهر را شکست دارد

اراک – ایرنا – تیم آلومینیوم اراک عصر پنجشنبه در جریان رقابت های هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) مقابل شهرداری ماهشهر بازی کرد و مهمان خود را شکست داد. به گزارش ایرنا، آلومینیم اراک در این دیدار که در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک برگزار شد […]

اراک – ایرنا – تیم آلومینیوم اراک عصر پنجشنبه در جریان رقابت های هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) مقابل شهرداری ماهشهر بازی کرد و مهمان خود را شکست داد.

به گزارش ایرنا، آلومینیم اراک در این دیدار که در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک برگزار شد با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد.
نیمه نخست این دیدار با نتیجه صفر بر صفر و با احتساب سه دقیقه وقت اضافه به پایان رسید و هر ۲ تیم با وجود تلاش های زیاد نتوانستند دروازه های یکدیگر را باز کنند.
نیمه دوم این رقابت نیز با روند متعادلی آغاز شد تا اینکه چند موقعیت گل برای تیم آلومینیوم از دست رفت و در دقیقه ۶۰ این دیدار یک پنالتی برای تیم آلومینیوم اراک گرفته شده و این ضربه توسط «ایمان باصفا» زده شد اما « رسول حسینی» دروازه بان شهرداری ماهشهر این ضربه را مهار کرد.
هر ۲ تیم سه تعویض خود را در نیمه دوم بازی برای تغییر نتیجه انجام دادند و با افزایش حملات در دقایق پایانی این دیدار «عباس یحیی بیگی» تک گل آلومینیوم را در دروازه حریف نشاند.
نیمه دوم این بازی نیز پنج دقیقه وقت اضافه داشت و با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم آلومینیوم اراک به پایان رسید.
تیم آلومینیوم اراک هفته آینده در سیرجان میمان گل گهر است.
۳۰۰۵/۶۰۱۳/