سخنگوی سپاه:

آمریکایی‌ ها آمده بودند سارقان نفت ایران را اسکورت کنند

صافی نیوز / سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موضوع توقیف یک نفتکش در دریای عمان گفت: آنها آمده بودند از سارقان نفت ایران حمایت و آنها را اسکورت کنند.

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، رمضان شریف در مراسم ۱۳ آبان کرج اظهار کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا می‌داند که اگر بخواهد با ایران دست به مقابله بزند، با کوچکترین عملی بارانی از پهپاد نصیبش خواهد شد.

وی توضیح داد: با توقیف این نفتکش، نیروهای آنها پشت سلاح‌هایشان خشکشان زده بود و حتی پلک هم نمی‌زدند و فرزندان این مرز و بوم را نظاره می‌کردند.

این مسئول تاکید کرد: البته از این دست اتفاقات برای اولین بار نبوده و صحنه رویارویی با آمریکایی‌ها و اظهار عجز آنها در مقابل نیروهای ایران چند بار دیگر هم تکرار شده است.

این مسئول توضیح داد: آمریکایی‌ها در دوران ترامپ با آن همه شناورهای مدرن و سلا های مخرب که به زعم خودشان هر یک از آنها می‌تواند هزار نفر را بکشد، در مقابل فرزندان این مرز و بوم زانو زدند.

سخنگوی سپاه گفت: اصابت موشک‌های ما به هواپیمای فوق مدرن آمریکا یکی دیگر از صحنه‌های رویایی ما با نظام استکبار بود که بار دیگر نشان داد که قدرتی جلو دار ایران نیت.

وی اضافه کرد: بدون شک موضوع گرفتن نفتکش توسط تکاوران سپاه تا همیشه در تاریخ و یاد و خاطره نظامیان دنیا باقی می‌ماند.

وی توضیح داد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا می‌داند که اگر بخواهد با ایران دست به مقابله بزند، با کوچکترین عملی بارانی از پهباد نصیبش خواهد شد.

انتهای پیام/